loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 318 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

همه ما همواره مایلیم دکوراسیونی زیبا برای محل کار و زندگیمان طراحی کنیم اما ممکن است شغل و تخصصمان ربطی به چیدمان و طراحی نداشته باشد. اگر بخواهیم خودمان محل زندگی و کارمان را بیاراییم چه؟ اصولش را بخوانید.

admin بازدید : 484 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

wink یک ضرب‌المثل معروف چینی می‌گوید «من آنقدر پولدار نیستم که چیز ارزان بخرم» شاید در نگاه اول این جمله‌تناقض‌آمیز باشد ولی وقتی خوب فکر کنید می‌بینید چندان هم بیراه نیست؛ وسایل ارزان و بی‌كيفيت زود خراب می‌شود و مجبور می‌شوید یکی دیگر بخرید ولی وقتی جنس باکیفیت بخرید، می‌توانید به راحتی تا چند سال از آن استفاده کنید؛ یکی از این جنس‌های باکیفیت چرم طبیعی است که نه تنها به راحتی می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید بلکه به قول خود حرفه‌ای‌ها چرم مثل فرش است هرقدر بیشتر پا بخورد، ارزشمندتر می‌شود. برای شما مجموعه‌ای از کیف و کفش‌های چرم را گلچین کرده‌ایم

admin بازدید : 392 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

O&O Defrag Professional 16.0.345 یکی از راه های افزایش سرعت یکپارچه سازی هارد دیسک سیستم می باشد که اگر طی مدت زمانی مشخص عمل یکپارچه سازی انجام شود می تواند به افزایش کارآیی سیسم کمک بسیاری نماید. برای این کار هم می توان از نرم افزار موجود در ویندوز که و هم از نرم افزار های دیگر مانند O&O Defrag استفاده نمود. O&O Defrag می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای همتای خود که به صورت پیش فرض در ویندوز است قرار گیرد . البته این نرم افزار به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر دست کاربران را برای افزایش سرعت رایانه و مخصوصا هارد دیسک سیستم باز می گذارد. برای یکپارچه سازی هارد دیسک توسط این ابزار کافی است با انتخاب یک دکمه به ۵ روش مختلف هارد را به نرم افزار سپرده و منتظر پایان یافتن کار باشید تا هاردی یکپارچه تر را تحویل بگیرید.

admin بازدید : 351 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

admin بازدید : 529 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Tehran-92

امروز برای شما نقشه تهران ۹۲ با فرمت JPG برای کامپیوتر و موبایل را آماده دانلود کرده ایم.  شما اگر اهل شهر تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر تهران بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در چنین مواقعی نیاز به نقشه تهران یک نشقه کامل و دقیق که تمامی مناطق شهر تهران را در خود داشته باشد، احساس می شود.

نقشه تهران ۹۲ یک عکس با فرمت jpg می باشد با کیفیت بسیار و رزولوشن بالا می باشد. از نقشه تهران می توانید در کامپیوتر و موبایل خود به راحتی استفاده نمایید. این نقشه بر اساس آخرین تغییرات سال ۹۱ ساخته شده است که در آن اطلاعات زیادی از جمله محدوده های طرح ترافیک ، محدوده های زوج و فرد ، کلیه ایستگاه ها و مسیرهای مترو ، هتل ها ، سفارتخانه ها ، موزه ، آژانس های بین المللی ، پمپ بنزین و پمپ گازها ، و . . وجود دارد.

admin بازدید : 996 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در دنیای بازی های رایانه ای کمتر کسی پیدا میشود که نامی از سری بازی های رزیدنت اویل نشنیده باشد. این سری از بازی های در سبک و سیاق بازی های اکشن ماجراجویی ترسناک می باشند. یکی از نسخه های قدیمی و خاطره انگیز این بازی با نام Resident Evil 3: Nemesis را برای دانلود آماده کرده ایم.

admin بازدید : 449 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Machinarium

بازی که پیش روی شماست می توان گفت که از جمله بازی های دارای سبک خاص خود است که نمی توان با بازی های دیگر مقایسه کرد. جریان بازی بدین گونه است که ربات کوچکی که به انبار ضایعات صنعتی و آهن آلات بیرون شهر انداخته شده الان باید برگردد و دوست خود را از دست دشمنان نجات دهد. باید خود و رهبر شهر و همچنین دوستتان را از شر ربات ستمگر و خشن نجات دهید. در طی مراحل بازی مغز شما در هر لحظه در تکاپو خواهد بود، چون با جریانات و مسائل معماگونه و منطقی روبرو خواهید شد که باید با کمال دقت و تمرکز سعی به حل آن ها نمایید. جهانی که این بازی در آن جریان دارد مشتمل است بر انواع ربات ها و آهن آلات که یکی از قدیمی ترین مناطق آن مکانی است که بازی در آن جریان دارد. موزیک ویژه این بازی بر جذابیت آن افزوده است.

admin بازدید : 618 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Police-Supercars-Racing

امروز بازی کم حجم Police Supercars Racing که برای پلتفرم کامپیوتر هست را برای شما قرار دادیم. این بازی با توجه به حجم کم خودش از گرافیک بسیار خوبی بهره میبره. این بازی به سیستم های ضعیف مثل سیستمی با گرافیک ۱۲۸ هم میخوره ولی با گرافیک ۶۴ رو چک نکردیم که میخوره یا نه ولی الان دیگه کسی نیست که گرافیک ۶۴ داشته باشه! این بازی یک بازی مسابقه ای – اکشن است که در آن شما طی تعقیب و گریز هایی با پلیس توانایی شلیک را دارا می باشید.

admin بازدید : 465 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
GTA-afdownload

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رغبای خود را کنار زد گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییراتی هستند.

admin بازدید : 436 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
sanctum-afdownload.com

Sanctum بازی تیراندازی اول شخص است که گیمر باید در مقابل تهاجم دشمنان خارجی از قلعه محافظت کند.شما در این بازی نقش SKYE را بازی می کنید ، سربازی ممتاز که برای محافظت از شهر خود فرستاده شده تا در مقابل تهاجم موجودات بیگانه از شهر و قلعه دفاع کند.برای موفقیت در این ماموریت شما باید ساختارهای دفاعی ساخته و آنها را به مرور تقویت کنید.

تعداد صفحات : 376

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 535
  • آی پی دیروز : 748
  • بازدید امروز : 1,502
  • باردید دیروز : 4,197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,699
  • بازدید ماه : 83,121
  • بازدید سال : 514,669
  • بازدید کلی : 16,621,004
  • کدهای اختصاصی