loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2216 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (3)

 

با سلام 
 
امروز برای شما ۲ تا برنامه خواهم گذشت که خیلی‌ به استفاده وبمستر‌های عزیز میخوره ، شما میتوانید با این اسپمر‌ها تبلیغات سایت و یا هر چیز دیگه تبلیغات خود را در سرویس‌های وبلاگ دهی‌ انجام بدین .
 
ان برنامه کارای که داره آخرین وبلاگ‌های آپدیت شده رو برای شما پیدا خواهد کرد و برای آنان نظر ارسال خواهد کرد .
 
- امکانات این ۲ برنامه
 
- سرعت بالای کار با برنامه
- حجم پایین برنامه 
- نمایش آخرین وبلاگ‌های بروز شده
- نمایش وبلاگ‌های که نظرات برای آنان ارسال شده
- امکان استفاده بر روی سیستم های Xp - Win 7 - Win 8
- و امکانات دیگر 
admin بازدید : 579 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (1)

 در پروسه طراحی یک وب سایت دو مرحله اصلی دخیل هستند. مورد اول طراحی ظاهر صفحات و مورد دوم تبدیل و ترجمه طراحی

طراحی های انجام شده به یک صفحه وب واقعی است. مرحله اول نیاز به داشتن مهارت و تخصص در طراحی تصاویر و اجزاء و همچنین مرحله دوم نیاز به دانستن علم برنامه نویسی را دارد. مشکل اینجاست که پیدا کردن فردی که هر دو مهارت را با هم داشته باشد دشوار است.

admin بازدید : 442 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Tsarfin-NetInfo

Tsarfin NetInfo  مجموعه از ۱۵ ابزار تشخیصی شبکه در یک نرم افزار به همراه یک رابط گرافیکی کاربر پسند می باشد. این نرم افزار توسط بهترین متخصصان طراحی شده است. کاربران تجاری توسط آن می توانند زمان از کار افتادگی شبکه را بررسی کنند. اینکار بوسیله اجازه دادن به مدیران شبکه، وبمسترها و ISP ها برای از بین بردن دقیق خطاها ، ساده کردن روند تشخیص اطلاعات و افزایش امنیت شبکه داخلی انجام می شود.

admin بازدید : 404 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Tsarfin NetGong  نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند و ضروری برای مدیران شبکه است. کاربران این نرم افزار می توانند از آن برای سازمان دادن و نظارت سرور یا یک LAN مربوط به شرکت های تجاری کوچک یا صدها دستگاه از طریق شبکه های بزرگ اداری و و یا TCP / IP شبکه  استفاده کنند.همچنین اگر ارتباط در شبکه با شکست مواجه شد این نرم افزار میتوانید از طریق ایمیل,اس ام اس یا  … به شما هشدار دهد و شما را از چگونگی وضعیت شبکه باخبر کند. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسانی است که هر کاربر آماتوری میتواند مدیریت یک سیستم شبکه را بدست بگیرد. همچنین دارا بودن clock coverage از قابلیت این نرم افزار است.

admin بازدید : 428 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Video2Webcam نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.

admin بازدید : 410 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

  Xara Web Designer MX Premium نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی آسان صفحات وب می باشد. این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و برای ساخت وب سایت کافی است قالب و نمونه را انتخاب نمایید و سایز و رنگ و عکس و متن را انتخاب کنید. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات سایت های مورد نظرتان را طبق برنامه نویسی دلخواه طراحی نمایید و از آنها بر روی سایت خود استفاده کنید. امکان تغییرات مستقیم بر روی صفحات، امکان هماهنگ سازی با بانک اطلاعاتی، رنگ بندی برای هر سیستم برنامه نویسی به منظور سهولت در شناسایی کدها و یا خطایابی، سازگاری با CSS و HTML، بهینه سازی های انجام شده برای نمایش سریعتر و بهتر تصاویر در وب سایت و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Xara می باشد.

admin بازدید : 447 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

FlashGot 1.5 یکی از کارهایی که تمام ما در اینترنت انجام می دهیم دانلود فایلها است و خیلی از کاربران اینترنتی هم با برنامه های مدیریت دانلود مانند flashGet, DAP , get right و download manager آشنا هستند حالا در فایرفاکس شما می توانید با برنامه ای به نام FlashGot مدیریت فوق العاده ای مابین برنامه مدیریت دانلود خود و برنامه browser خود داشته باشید با نصب کردن این برنامه گزینه هایی به right click شما اضافه می شود که شما می توانید کنترل بیشتری بر روی دانلود خود داشته باشید شما می توانید انتخاب کنید که فایل با برنامه flshgot دانلود شود یا بوسیله خود فایرفاکس.

amir بازدید : 404 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی شبگرد به صورت رسمی در جمع شرکت های بازی سازی مستقل (indigames) در نمایشگاه بزرگ E3 2013 قرار گرفت. بازی شبگرد در سبک اکشن سوم شخص با دیدی متفاوت نسبت به بازی های کامپیوتری داخلی و قابل رقابت با بازی های کامپیوتری خارجی در جمع شرکت های مستقل قرار خواهد گرفت. از این رو حمایت تمامی علاقه مندان و دوستداران می تواند راه گشای ورود به جمع شرکت کنندگان نمایشگاه E3 2013 باشد. از تمامی علاقه مندان بازی دعوت می شود تا با مراجعه به این لینک, رای خود را صادر نمایند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 656
  • آی پی دیروز : 664
  • بازدید امروز : 2,380
  • باردید دیروز : 2,707
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,379
  • بازدید ماه : 69,535
  • بازدید سال : 501,083
  • بازدید کلی : 16,607,418
  • کدهای اختصاصی