loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 442 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Tsarfin-NetInfo

Tsarfin NetInfo  مجموعه از ۱۵ ابزار تشخیصی شبکه در یک نرم افزار به همراه یک رابط گرافیکی کاربر پسند می باشد. این نرم افزار توسط بهترین متخصصان طراحی شده است. کاربران تجاری توسط آن می توانند زمان از کار افتادگی شبکه را بررسی کنند. اینکار بوسیله اجازه دادن به مدیران شبکه، وبمسترها و ISP ها برای از بین بردن دقیق خطاها ، ساده کردن روند تشخیص اطلاعات و افزایش امنیت شبکه داخلی انجام می شود.

admin بازدید : 404 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Tsarfin NetGong  نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند و ضروری برای مدیران شبکه است. کاربران این نرم افزار می توانند از آن برای سازمان دادن و نظارت سرور یا یک LAN مربوط به شرکت های تجاری کوچک یا صدها دستگاه از طریق شبکه های بزرگ اداری و و یا TCP / IP شبکه  استفاده کنند.همچنین اگر ارتباط در شبکه با شکست مواجه شد این نرم افزار میتوانید از طریق ایمیل,اس ام اس یا  … به شما هشدار دهد و شما را از چگونگی وضعیت شبکه باخبر کند. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسانی است که هر کاربر آماتوری میتواند مدیریت یک سیستم شبکه را بدست بگیرد. همچنین دارا بودن clock coverage از قابلیت این نرم افزار است.

admin بازدید : 501 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این نرم افزار در بین کاربران ایرانی مشهوریت بسیار زیادی دارد و از نظر استفاده و زیبایی محیط کار و امکانات با دیگر نرم افزارهای موجود

admin بازدید : 391 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7609999030/NetSupport_School_Professional.png

کاربرانی که با مدیریت شبکه های رایانه ای سروکار دارند مطمئنا با ابزارهای متعددی هم دست و پنچه نرم کرده اند که بتوانند بهترین کارآیی را در سیستم شبکه خود داشته باشند. نرم افزارهای زیادی هستند که می توان با کمک گرفتن از آن ها یک شبکه از رایانه ها را مدیریت کرد اما در شبکه های رایانه ای هم مانند دیگر موضوعات نرم افزاری نام هایی هستند که نمی توان از آن ها به سادگی عبور کرد و معمولا کاربران حرفه ای استفاده از آن نرم افزار را به تمامی ابزارهای موجود ترجیح می دهند و در مدیریت شبکه رایانه ها هم نام NetSupport School Professional همیشه بر سرزبان ها بوده و سال هاست در که کلاس های درس ، شبکه های کوچک و بزرگ رایانه ، بسیاری از کافی نت ها و به طور کلی جاهایی که چند سیستم در کنار هم به عنوان یک شبکه جمع شده باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSupport School Professional:
- برقراری ارتباط در شبکه با انواع اتصالات نظیر کابل ، وایرلس و ...
- قابلیت چت کردن در محیط شبکه با هریک از کلاینت ها و معلم
- قابلیت درخواست کمک از دبیر یا معلم از سوی دانش آموز
- قابلیت به نمایش در آوردن دسکتاپ معلم برای کلاینت ها
- قابلیت از دسترس خارج کردن کلاینت ها
- قابلیت تعریف کاربر با نام کاربری برای ورود به محیط شبکه
- محیط کاربری بسیار زیبا و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان امتحان گرفتن از دانش آموزان در محیط شبکه
- قابلیت Transfer کردن اطلاعات در محیط شبکه با سرعتی بسیار مناسب
- قابلیت کنترل سیستم رایانه ای از راه دور

admin بازدید : 468 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

http://dl2.soft98.ir/img/IDEAL%20Administration.jpg

IDEAL Administration 13.0.2 مدیریت سرورها در شبکه های مختلف امروزه به یکی از مهمترین مواردی تبدیل شده است که در شرکت ها و یا مراکزی در آن ها از شبکه های کامپیوتری استفاده می شود به آن اهمیت بسیاری داده می شود. کنترل کامل نرم افزارها و برنامه های در حال اجرا ، نظارت بر پروسه ها ، مدیریت بر فایل ها و دامنه های موجود بر روی سرور ، کنترل از راه دور سرورها ، برقراری امنیت مناسب بر روی سرور و رعایت موارد امنیتی و بسیاری از دیگر موارد مدیریتی لازم الاجرا بر روی سرورها در دسته مواردی می باشد که می بایست توسط یک مدیر شبکه حرفه ای و قدرتمند به انجام رسد. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمیه ساخت و تولید نرم افزارهای شبکه ای فعالیت می کنند در میان محصولات خود برنامه های مدیریتی برای سرورها و شبکه ها را نیز قرار می دهند. IDEAL Administration نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر سرورهای شبکه های مبتنی بر سیستم عامل Windows NT, XP, 2000 & 2003 می باشد که در این نرم افزار کاربران قادرند تا اعمال مدیریتی مختلفی را بر روی سرورهای خود انجام دهند. در این نرم افزار کاربران از ابزارها و ویژگی های مختلفی برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به ابزار مدیریت دامنه ها ، مدیریت بر کاربران شبکه و گروه بندی آن ها ، مدیریت بر رویدادهای رجیستری و سرویس های ویندوز ، مدیریت از راه دور بر روی سرور و نرم افزارهای آن ، مدیریت بر پایگاه های داده و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  Pointdev می باشد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 558
  • آی پی دیروز : 748
  • بازدید امروز : 1,577
  • باردید دیروز : 4,197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,774
  • بازدید ماه : 83,196
  • بازدید سال : 514,744
  • بازدید کلی : 16,621,079
  • کدهای اختصاصی