loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 579 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Lucky Patcher 3.2.2 نرم افزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های غیر رایگان در گوشی های روت شده است. اگر گوشی شما روت شده است، حتما باید این نرم افزار را امتحان کنید. نرم افزار توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را حذف نمایید.
  •  قابل نصب به روی آندروید 1.6 به بالا

 

admin بازدید : 505 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Tango-Video-Calls

نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد که توانسته تعداد قابل توجهی مخاطب به خود جذب کند شما با استفاده از این نرم افزار به هنگام اتصال به اینترنت به راحتی میتوانید با سایر دوستانتان که از نرم افزار Tango Video Calls  استفاده میکنند به صورت رایگاه صحبت کنید و تصویری با هم ارتباط داشته باشید . Tango Video Calls 2.8 یک نرم افزار همه کاره شبکه اجتماعی است که تمامی‌راه‌های ارتباطی با دوستان و اعضای خانواده را با یکدیگر آمیخته و برنامه ای کامل را در اختیارتان قرار داده است . از جمله کارهایی که با استفاده از این برنامه خواهید توانست انجام دهید می‌توان به برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت ، تماس‌های صوتی ، ارسال پیامک ، فرستادن عکس و … آن هم به صورت رایگان اشاره نمود .

admin بازدید : 407 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Clean-Master-3.3.2.218

Clean Master برنامه ای کاربری می باشد که فایل های باقی مانده از نرم افزار ها، فایل های cache، تاریخچه نرم افزار ها، بسته های برنامه و … را از روی حافظه داخلی و خارجی گوشی شما پاک می کند.  این برنامه همچنین با از بین بردن task ها و آزاد کردن RAM برای boost کردن گوشی، عمر باتری را افزایش می دهد. فایل های اضافه و cache ها به مرور زمان سرعت گوشی را پایین می آورد. این نرم افزار باعث بهبود سرعت و عملکرد گوشی خواهد شد.

admin بازدید : 310 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

Next Launcher 3DNext Launcher 3D 1.21 اگر به دنبال تغییرات کلی در ظاهر آندروید بوده اید، حتما نام GO Launcher EX را قبلا شنیده اید. این لانچر رایگان است.

به تازگی GO Launcher Dev Team یک لانچر گران قیمت با نام Next Launcher 3D عرضه کرده که می توانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید!

از ویژگی های این لانچر گران قیمت (16$Surprised) به طور کامل سه بعدی بودن آن است! افکت های خیره کننده آن در اولین برخورد هر کاربری را شیفته خود می کند. پیوستگی سه بعدی قسمت های مختلف آن شگفت آور است! البته این لانچر به دلیل نوپا بودن و چون مدت زیادی از عرضه آن نمی گذرد کمبودهایی دارد که قطعا به زودی در نسخه های بعدی برطرف می شود. پیشنهاد می کنم حتما آن را امتحان کنید

قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

admin بازدید : 887 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7588405371/gps.png

(91/9/27) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 12.2.5 برای iOS

دارندگان گوشی های هوشمند با نرم افزارهای مسیریابی همچون xGPS, Navitel, RMaps و ... آشنایی دارند. اما اینگونه نرم افزارها دارای معایب و یا نواقصی همچون نداشتن مسیریابی پویا به صورت کامل هستند. نرم افزار Sygic: GPS Navigation  که به جرات می توان گفت یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های هوشمند است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، كرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.
جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا يا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخش Regional اين تنظ‍یمات را انجام دهید.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 748
  • بازدید امروز : 380
  • باردید دیروز : 4,197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,577
  • بازدید ماه : 81,999
  • بازدید سال : 513,547
  • بازدید کلی : 16,619,882
  • کدهای اختصاصی