زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 5:22 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 1614
نویسنده پیام
admin آفلاین



ارسال‌ها : 872
عضویت: 25 /7 /1391
محل زندگی: تهران
سن: 27
تشکرها : 91
تشکر شده : 190
باورهای اشتباه درباره رابطه جنسی

  • طلب رابطه جنسی نشانگر میزان عشقی است که به هم دارید: بعضی ها رابطه جنسی را راه نشان دادن محبت می دانند. یعنی اگر همسرشان طالب این رابطه نباشد آن ها فکر می کنند دوست شان ندارد. رابطه جنسی راهی فوق العاده برای نزدیک تر شدن و نشان دادن علاقه است اما به یاد داشته باشید این روش فقط یکی از راه های نشان دادن احساسات است نه تنها راه آن.

  • رابطه جنسی باید طبیعی، بی مقدمه، مداوم و همیشه عالی باشد: زوج هایی که نمی توانند یک لحظه از هم دست بکشند و هر فرصتی را برای داشتن رابطه جنسی غنیمت می شمرند مثال زدنی هستند. اوایل ازدواج تان شما هم احتمالا از این نوع رابطه جنسی بهره برده اید. اما رابطه جنسی خوب نیاز به ارتباط درست و تعهد دارد. حتی در آن صورت هم تک تک دفعات آن عالی و بی نظیر نیستند. اگر بخواهیم خوشبینانه بنگریم می توانیم بگوییم رابطه جنسی همیشه لذت بخش است اما چنانچه در همه حال توقع لحظات ناب و زلزله گونه داشته باشید باید برای دلسرد شدن آماده باشید.

  • تنها افراد جوان، خوش اندام، لاغر، زیبا و خوش بنیه از رابطه جنسی لذت می برند: همه می توانند از رابطه جنسی لذت ببرند به شرطی که نگرش مثبتی نسبت به آن داشته باشند. اینکه چند سال تان است، جثه تان چقدر است و هیکل تان چطور است یا چقدر متناسب است اصلا اهمیتی ندارد.

  • رابطه جنسی یعنی مقاربت: بعضی های می گویند تا وقتی مقاربتی در کار نباشد رابطه جنسی واقعی رخ نداده بلکه فقط پیش نوازش و تحریکات قبل از آن انجام گرفته است. هر عمل دیگری با دست یا هر چیز دیگری تنها مقدمه ای برای رسیدن به اصل ماجراست. آن هایی که چنین طرز فکری دارند خیلی چیزها را از دست می دهند. رابطه جنسی باید توأم با نزدیکی، حس و حال، لذت و تماس باشد. رابطه جنسی وقتی آغاز می شود که شما حس می کنید گرم و هوسناک شده اید و زمانی متوقف می شود که دیگر چنین حسی نداشته باشید.

  • مردها همیشه طالب رابطه جنسی اند و همیشه برای آن آماده اند: مردها عموما گرایش جنسی قوی تری نسبت به زن ها دارند اما آن ها هم مثل زن ها دچار خستگی و اضطراب می شوند. نمی توان عملکرد جنسی را از مغز و احساسات مجزا کرد، همه مردها گاهی اوقات نسبت به رابطه جنسی بی میل می شوند و حالش را ندارند.



دوشنبه 22 مرداد 1397 - 01:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | باورهای اشتباه درباره رابطه جنسی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS