loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 996 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در دنیای بازی های رایانه ای کمتر کسی پیدا میشود که نامی از سری بازی های رزیدنت اویل نشنیده باشد. این سری از بازی های در سبک و سیاق بازی های اکشن ماجراجویی ترسناک می باشند. یکی از نسخه های قدیمی و خاطره انگیز این بازی با نام Resident Evil 3: Nemesis را برای دانلود آماده کرده ایم.

admin بازدید : 618 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Police-Supercars-Racing

امروز بازی کم حجم Police Supercars Racing که برای پلتفرم کامپیوتر هست را برای شما قرار دادیم. این بازی با توجه به حجم کم خودش از گرافیک بسیار خوبی بهره میبره. این بازی به سیستم های ضعیف مثل سیستمی با گرافیک ۱۲۸ هم میخوره ولی با گرافیک ۶۴ رو چک نکردیم که میخوره یا نه ولی الان دیگه کسی نیست که گرافیک ۶۴ داشته باشه! این بازی یک بازی مسابقه ای – اکشن است که در آن شما طی تعقیب و گریز هایی با پلیس توانایی شلیک را دارا می باشید.

admin بازدید : 464 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
GTA-afdownload

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رغبای خود را کنار زد گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییراتی هستند.

admin بازدید : 436 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
sanctum-afdownload.com

Sanctum بازی تیراندازی اول شخص است که گیمر باید در مقابل تهاجم دشمنان خارجی از قلعه محافظت کند.شما در این بازی نقش SKYE را بازی می کنید ، سربازی ممتاز که برای محافظت از شهر خود فرستاده شده تا در مقابل تهاجم موجودات بیگانه از شهر و قلعه دفاع کند.برای موفقیت در این ماموریت شما باید ساختارهای دفاعی ساخته و آنها را به مرور تقویت کنید.

admin بازدید : 457 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Ironclads

تجربه ای متفاوت از بازی ها را با Ironclads Anthology تجربه کنید . این بازی محصول ۲۰۱۱ شرکت Totem games است که با همکاری Strategy First عرضه شده است . این بازی روایت جنگ میان انگلیس ، روسیه و آمریکا درسال های ۱۸۶۵ است که بازیکن میبایست با کشتی به جنگ بپردازد و به سمت کشتی های دشمن توپ پرتاپ کند . برای دانلود و مشاهده تصاویری از بازی به ادامه ی مطلب بروید .

admin بازدید : 455 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
mortal-kombat-5

بازی کامپیوتر مورتال کومبات ۵ Mortal Kombat آخرین نسخه ی کومبات است؛ که به تازگی منتشر شده است. بازی مورتال کمبات کار خودش را با دستگاه میکرو شروع کرد و با دستگاه سگا شهرت یافت. این بازی از نوع بازی های اکشن و مبارزه ای بوده و تمامی نسخه های آن بسیار موفق بودند، طوری که از این بازی ۴ نسخه فیلم تحت عنوان های Mortal Kombat 1,2,3,4 در هالیوود تولید شد! این بازی که در اصل نبرد دو نفر با هم است با روش ها و تکنیک های مختلف سعی در شکست دادن فرد مقابل (رایانه یا شخص دوم برای بازی) می باشد.

admin بازدید : 329 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Guerrilla-Bob

در بازی زیبای Guerrilla Bob که توسط کمپانی Angry Mob Games ساخته و منتشر شده است نقش یک کماندو چریکی را ایفا خواهید کرد که باید به دزدان و شروران حمله کرده و آنها را نابود کنید و از همین راه برای خود کسب درآمد کرده و به دارایی ها و اموال خود بیافزایید و با این درآمد در سطح شهر به خرید خانه، مغازه، فروشگاه و… می پردازید و با این کار ثروت عظیمی را برای خود کسب می کنید. بازی آمیخته با سبک طنز می باشد و صحنه هایی خنده دار و زیبا را مشاهده خواهید کرد. وجود انواع اسلحه های سبک و سنگین و دیگر ابزار آلات جنگ همچون چاقو باعث شده است تا گیمر از اجرای بازی و سبک مبارزه احساس خستگی نکند. حجم کم، گرافیک قابل قبول، تنوع سلاح، مناطق مختلف برای اجرای بازی و رنگ بندی های کاربر پسند از ویژگی های این بازی مهیج است که بنابه درخواست کاربران عزیز آماده شده است.

admin بازدید : 541 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Star-Wars

سری بازی های جنگ ستارگان یا همان Star Wars یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که در سبک ماجرایی و روبوتیک تا کنون ساخته شده است. در بازی Star Wars: Battlefront شما در نقش یک روبات فوق العاده پیشرفته به ماجراجویی های فراوانی رفته و با نابود سازی دشمنان به هدف اصلی خود می رسید. هم چنین تا بحال چندین فیلم , کتاب , بازی و.. در مورد این اثر بسیار زیبا ساخته شده است. این بازی کاملا کم حجم بوده و از گرافیک فوق العاده زیبای و موسیقی های متن بسیار دلنشینی برخوردار می باشد.

admin بازدید : 394 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
takken-3

بدون شک سری بازی های Tekken عنوانی جدا نشدنی و غیر قابل صرف نظر از لحاظ دارندگان کنسول پلی استیشن است و به جرات می توان گفت نود و نه درصد دارندگان این کنسول در همان روزهای اولیه خرید دستگاه اقدام به تهیه این بازی نموده اند و همچنین تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید ولی در کنار تمامی این خصوصیات آخرین نسخه از این سری بازی یعنی Tekken 4 به علت عدم نو آوری و ادامه همان سبک و سیاق سابق در مقابله با حریفان قدرتمندی همچون Dead or Alive و Virtua Fighter از پیروزی چشمگیری بهره نبرد با توجه به این حقیقت و کسب تجربه اینبار کمپانی Namco در دهمین سال عرضه این سری در حال تهیه نسخه جدید بازی به نام Tekken 5 می باشد.

admin بازدید : 353 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
navalwar

Naval War Arctic Circle 2012 : از امتداد سواحل نروژ و بریتانیا و گرینلند و ایسلند تا سواحل آمریکای شمالی در دستان شماست. یک منطقه با مساحت بسیار بالا همراه با جمعیت حدود ۳۵ میلیون نفر در برابر شماست که باید در آن مدیریت کنید. این بازی قابلیت تک نفره همراه با بازی چند نفره و آنلاین را داراست و همچنین بهترین سلاح ها و مخرب ترین بمب ها در اختیار شماست تا همانطور که دوست دارید و علاقه دارید از آن استفاده کنید. جنگهای طولانی و طاقت فرسا جزئی از این بازی مبارزه ای زیباست که شما باید سخت درگیر آن شوید. Naval War Arctic Circle عنوان جدیدترین بازی مدیریتی هوا زمینی است که شرکت معتبر پارادوکس ارائه کرده است گرافیکی عالی همراه با آخرین تغییرات شگرف در گیم پلی بازی از ویژگیهای این عنوان است.

admin بازدید : 331 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Operation-Air-Assault

همان طور که می دانید همیشه بازی هایی که به روز بوده و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است میان بازی ها جذابیت ندارد و ممکن است حتی بازی هایی با حجم بسیار کم از آن ها سرگرم کننده تر باشد. نخسه اول بازی Air Assault یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که در این دسته اندک قرار دارد. در این بازی شما می بایست با در دست گرفتن هدایت چندین هواپیمای جنگی به گشت و گذار و نابودی در سطه شهر ها و مناطق دیگر بپردازید. هم چنین این بازی حجم بسیار کمی داشته و گرافیک قابل قبولی دارد و می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم کامپیوترتان سرگرم کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 784
  • آی پی دیروز : 664
  • بازدید امروز : 2,882
  • باردید دیروز : 2,707
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,881
  • بازدید ماه : 70,037
  • بازدید سال : 501,585
  • بازدید کلی : 16,607,920
  • کدهای اختصاصی