loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 280 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

mylinkdump

بعد از طی دوره آزمایشی بالاخره نسخه نهایی افزونه myLinksDump برای عموم عرضه شده. به طور خلاصه باید گفت که کار این افزونه ایجاد لینکدونی هست که بیشتر توی سایت های فارسی رایج هست و اکثرا با اون آشنایی دارید. مهمترین مزیت این افزونه و برتری اون نصب ساده و خوکار بصورت فارسی هست . همچنین هم از داخل پنل و هم از بیرون لینک ها قابل ارسال هستند و دارای یک پنل تنظیماتی خیلی قوی و دینامیک هست که تقریبا همه چیز داره و شما می تونید یک لینکدونی سالم و کارا داشته باشید . به حد کفایت گزینه هایی جهت پیکربندی افزونه در بخش تنظیمات قرار داده شده که کاربران این افزونه به خوبی قادر باشند بر اساس نیازشون اون رو مدیریت کنند.

admin بازدید : 287 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

در این ساعت از سایت اسکریپت ها پلاگین اضافه کردن فونت به ادیتور وردپرس WP-Fontastic را برای شما عزیزان به صورت رایگان آماده کرده ایم.

پلاگین WP-Fontastic این امکان را به شما میدهد تا به ادیتور وردپرس قابلیت تغییر فونت و افکت دادن به متن و … را اضافه کنید.شما می توانید فونت های دلخواه خود را از طریق پنل مدیریت پلاگین به راحتی آپلود و نصب کنید.

برخی از امکانات WP-Fontastic:

-تنظیم اندازه فونت و ارتفاع خط با یک کلیک ساده موس

-ایجاد و استفاده از فونت و سبک های نامحدود

-امکان افکت دادن به متن از طریق CSS3

-امکان آپلود فونت

-دارای پنل مدیریت

-اضافه شدن چند قابلیت به ادیتور

-امکان سفارشی کردن یک فونت برای استفاده سریع

-و دیگر امکانات

admin بازدید : 480 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

در این افزونه All in One SEO Pack تمامی تنظیمات سئو  برای سایت یا وبلاگ وردپرس خود بهترین افزونه در زمینه ی سئو و بهینه سازی می باشد.توسط All in One SEO Pack شما می توانید هم بصورت خودکار و هم به صورت سفارشی سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنید , و هم چنین با نصب این افزونه در قسمت افزودن نوشته گزینه هایی اضافه می شود تا پست های خود را بهینه سازی و تنظیم کنید.

تمامی این قابلیت ها همگی در پنل مدیریت افزونه قابل تنظیم هستن و شما نیاز به تغییر حتی یک خط در برنامه نویسی افزونه و قالب خود ندارید.

برخی از ویژگی ها عبارتند از:

-انجام تنظیمات سئو کاملا بصورت خودکار

-امکان سفارشی کردن پست ها و پشتیبانی از طبقه بندی

-ایده آل برای توسعه دهندگان و شرکت های فروشگاهی و …

-امکان بروزرسانی خودکار افزونه

-پشتبانی کامل از افزونه ی WP e-Commerce

-جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری ناخواسته

-سازگاری با سایر افزونه‌های هم سو از قبیل Auto Mate، Ultimate Tag Warrior و …

admin بازدید : 228 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)
google rich snippets مطالب خود را در گوگل ستاره دار کنید !

با سلام و احترام خدمت کلیه دوستان عزیز

شاید گاهی وقت ها در گوگل یک مطلبی را جستجو میکنید و مشاهده میکنید در نتیج گوگل برخی لینک ها دارای ستاره میباشند .(مانند عکس بالا ) امروز میخواهیم یک افزونه برا اینکه شما هم بتوانید به راحتی مطالب خود را در گوگل ستاره دار کنید برای شما معرفی کنیم. افزونه Google Rich Snippets یک افزونه کاملا رایگان است که تیم قدرمتند میهن سئو آن را فارسی نموده و بطور رایگان در اختیار ما قرار داده است . این افزونه این امکان را میدهد تا برای هر پست که ارسال میکنید , امتیاز آن را مشخص کنید , نویسنده آن را مشخص کنید و با دادن توضیح کوتاه و بلند یک پست ویژه برای گوگل آماده کنید .
و بعد از ثبت شدن در گوگل میتوانید کارهایی که کردید را مشاهده نمایید .

کار با افزونه بسیار ساده است کافیست رایگان دانلود کنید و نصب و فعالسازی و بعد از این پس در صفحه ارسال مطلب میتوانید قسمت گوگل استار را مشاهده کنید و قسمت های لازم را تکمیل کنید .

اگر بازخورد مناسبی نسبت به این پست داشتیم کارهای قوی تر با افزونه های بهتری نیز معرفی خواهیم کرد.

admin بازدید : 216 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)
WP EIS اسلایدر رسپانسیو فارسی

داشتن یک اسلایدشو قوی و کاربردی نیاز هر وبمستری است . امروز در خدمت دوستان عزیز هستیم با معرفی یک اسلایدر زیبا که در عین زیبایی بسیار ساده است و در ضمن رسپانسیو نیز هست . ( واکنش گرا / رسپانسیو : کوچک شدن نسبت به تغییر عرض صفحه )

نام این افزونه WP EIS میباشد که بصورت کاملا فارسی شما را در داشتن یک اسلایدر قوی کمک میکند. کار با این افزونه بسیار بسیار سده است کافیست نصب کنید و پس از تکمیل نمودن تنظیمات عکس های خود را قرار دهید و با قرار دادن کدهای آن براحتی از داشتن یک اسلاید شو زیبا لذت ببرید.

admin بازدید : 256 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)
Social Login ورود مخصوص کاربران اجتماعی !


با سلام خدمت تمامی دوستان وردپرسی امروز قصد دارم تا افزونه ای را به شما معرفی کنم که شاید تا به حال نظیر آن را برای وردپرس ندیده اید.
افزونه ی Social Login به شما این امکان را می دهید که مانند سایت های بزرگ بازدیدکنندگان خود بتوانند با استفاده از اکانت های شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک،توییتر و… وارد سایت شما بشوند و مثل کاربران معمولی که ثبت نام کرده اند از تمامی امکانات سایت شما استفاده کنند مثلا پست ارسال کنند و دیدگاه بگذارند.
اما این افزونه چگونه کار می کند؟
این افزونه از سایت oneall.com قدرت گرفته است باید شما اول در این سایت ثبت نام کنید سپس دو API به شما می دهد که باید آن ها در افزونه وارد کنید بعد از این کار افزونه به سایت oneall وصل می شود و در نهایت باید شبکه های اجتماعی که می خواهید کاربران با آن وارد شوند در خود سایت oneall تنظیم کنید.برای تنظیم هر کدام آموزش ویدیویی کامل وجود دارد.
به دلیل این که بعضی از سایت ها مانند فیسبوک ایران را تحریم کرده اند باید برای راه اندازی هر کدام از V(P)N استفاده کنید.
این هم لیست سایت هایی که می توانید برای ورود کاربران تنظیم کنید.

admin بازدید : 312 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)
upload راه اندازی آپلودسنتر با وردپرس !

وردپرس یک سیستم وبلاگی است و ما در آن شکی نداریم ولی مطمئنا با پلاگین ها و کدهایی که در همیار وردپرس منتشر شده متوجه شده اید که با این سیستم وبلاگ ساده میتوان همه کار کرد . امروز هم در عین غافلگیری میخواهیم به سراغ راه اندازی یک آپلود سنتر عمومی با وردپرس برویم. پس مثل همیشه با ما باشید ….

اگر کاربر همیار وردپرس باشید مطلب راه اندازی گالری عکس با وردپرس را مطالعه کرده اید . ( اگر مطالعه نکردید اینجا کلیک کنید ) حالا میخواهیم برپایه همان افزونه یعنی nextgen gallery یک آپلودسنتر عمومی راه اندازی کنیم. اسم افزونه ای که قرار است این کار را برای ما انجام دهد NextGEN Public Uploader هست که به عنوان یک قابلیت به nextgen افزوده میشود .

کار با این افزونه بسیار ساده است فقط کافیست ابتدا خود افزونه nextgen gallery را نصب و فعالسازی کنید و سپس افزونه NextGEN Public Uploader که لینک دانلود آن در همین پست است را نصب و فعالسازی کنید . بعد از ساختن گالری مورد نظر بوسیله قسمت ابزارک ها آپلود سنتر خود را قرار دهید . میتوانید از کد میانبر هم در صفحات و مطالب نیز استفاده نمایید .

خب این افزونه به کاربر اجازه آپلود فایل میدهد اما لینکی برای او نمایش نمیدهد . بنظر شما باید چه کار کرد ؟

نگاه کنید دوستان وقتی شما یک فیلد آپلود با این افزونه قرار میدهید از شما یک آلبوم میخواهد که عکس ها را درون آن قرار دهد که این آلبوم را در قسمت Add Gallery افزونه اصلی یعنی nextgen gallery باید بسازید . حالا برای اینکه کاربر نیز لینک عکس خود را دریافت کند میتوانید در پایین فیلد آپلود , گالری همان آلبوم را به نمایش بگذارید تا بعد از آپلود عکس کاربر عکس مورد نظر خود را ببیند

توجه کنید شاید این افزونه به پای سیستم های تخصصی آپلود سنتر نرسد اما یک شروع ساده برای این کار است و فراموش نکنید شما در کنار یک سیستم قوی به نام وردپرس یک آپلود سنتر دارید !

آرزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز

admin بازدید : 263 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)
Facetious جستجوی پیشرفته وردپرس !

در نگاه اول یکی از چیزهایی که کاربران تازه وارد را اذیت میکند امکانات خیلی ساده وردپرس است امکاناتی که در بقیه سیستم ها است ولی در وردپرس نیست ! مثلا جستجوی خیلی ساده و یا قسمت کاربری خیلی خیلی پیش پا افتاده ! برای قسمت کاربری در حال آماده سازی یک محصول بینظیر هستیم . برای حل مشکل جستجو هم امروز برای شما آماده نموده ایم. البته افزونه های زیادی توی این زمینه است که من تازه ترین افزونه ای که برای این کار منتشر شده است را به شما دوستان معرفی میکنم

افزونه Facetious یک افزونه بسیار جالب برای ساخت یک جستجوی پیشرفته است که با داشتن یک ابزارک اماده قابل استفاده برای همه دوستان است و البته راهنمای خوبی نیز دارد برای گسترش دهندگان وردپرس تا بتوانند آن طور که مایل هستند از این افزونه استفاده نمایند.

در هنگام گذاشتن این افزونه در ابزارک کنار سایت از شما میپرسد که چه گزینه هایی میخواهید در فرم جستجوی خود قرار دهید این گزینه ها شامل :
- کادر وارد کردن کلمه کلیدی
- موضوعات
- برچسب
- نوع پست ( فرمت )
- آرشیو بندی ماهیانه

البته یک سری گزینه ها هم بر اساس Custom post و Toxonomy ها افزوده میشود که این دیگر بر اساس پوسته شما و افزونه های شما تغییر میکند .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 569
  • آی پی دیروز : 748
  • بازدید امروز : 1,611
  • باردید دیروز : 4,197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,808
  • بازدید ماه : 83,230
  • بازدید سال : 514,778
  • بازدید کلی : 16,621,113
  • کدهای اختصاصی