loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
erfanadmin بازدید : 690 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

در طول بازی، اتفاقات تصادفی زیادی رخ می دهد و شما را در جایگاه بازی باز با گزینه های بسیاری برای پاسخگویی و انتخاب ادامه راه رو به رو می کند.این حوادث غیر منتظره بازی را به روال زندگی روزمره نزدیکتر می کند.در این بازی سیستم پاداش و جزا کاملا کاربرد دارد و شخصیت های بازی کاملا قابل تربیت خواهند بود. چرخه ی شب و روز و اهمیت فاکتور زمان یکی از مهمترین ویژگی های این بازی است.در نسخه ی جدید این بازی حیوانات خانگی نیز به زندگی شما افزوده شده اند.گرافیک بازی نیز به مراتب بهبود یافته است…

admin بازدید : 449 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Machinarium

بازی که پیش روی شماست می توان گفت که از جمله بازی های دارای سبک خاص خود است که نمی توان با بازی های دیگر مقایسه کرد. جریان بازی بدین گونه است که ربات کوچکی که به انبار ضایعات صنعتی و آهن آلات بیرون شهر انداخته شده الان باید برگردد و دوست خود را از دست دشمنان نجات دهد. باید خود و رهبر شهر و همچنین دوستتان را از شر ربات ستمگر و خشن نجات دهید. در طی مراحل بازی مغز شما در هر لحظه در تکاپو خواهد بود، چون با جریانات و مسائل معماگونه و منطقی روبرو خواهید شد که باید با کمال دقت و تمرکز سعی به حل آن ها نمایید. جهانی که این بازی در آن جریان دارد مشتمل است بر انواع ربات ها و آهن آلات که یکی از قدیمی ترین مناطق آن مکانی است که بازی در آن جریان دارد. موزیک ویژه این بازی بر جذابیت آن افزوده است.

admin بازدید : 618 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Police-Supercars-Racing

امروز بازی کم حجم Police Supercars Racing که برای پلتفرم کامپیوتر هست را برای شما قرار دادیم. این بازی با توجه به حجم کم خودش از گرافیک بسیار خوبی بهره میبره. این بازی به سیستم های ضعیف مثل سیستمی با گرافیک ۱۲۸ هم میخوره ولی با گرافیک ۶۴ رو چک نکردیم که میخوره یا نه ولی الان دیگه کسی نیست که گرافیک ۶۴ داشته باشه! این بازی یک بازی مسابقه ای – اکشن است که در آن شما طی تعقیب و گریز هایی با پلیس توانایی شلیک را دارا می باشید.

admin بازدید : 465 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
GTA-afdownload

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رغبای خود را کنار زد گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییراتی هستند.

admin بازدید : 446 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Dive-The-Medes-Islands-Secret

بازی Dive The Medes Islands Secret یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده و محصول شرکت Cosmonautgames است . در این بازی شما با شخصیتی به نام John Saunders به دنبال کشف جزیره ای می روید و در طی این ماجرا باید از موانع و خطر های زیادی عبور کنید . این بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار است .

ویژگی های بازی :

- گرافیک مناسب
- حجم کم بازی
- صداگذاری متفاوت محیط بازی
- روند متفاوت و سرگرم کننده

admin بازدید : 542 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Star-Wars

سری بازی های جنگ ستارگان یا همان Star Wars یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که در سبک ماجرایی و روبوتیک تا کنون ساخته شده است. در بازی Star Wars: Battlefront شما در نقش یک روبات فوق العاده پیشرفته به ماجراجویی های فراوانی رفته و با نابود سازی دشمنان به هدف اصلی خود می رسید. هم چنین تا بحال چندین فیلم , کتاب , بازی و.. در مورد این اثر بسیار زیبا ساخته شده است. این بازی کاملا کم حجم بوده و از گرافیک فوق العاده زیبای و موسیقی های متن بسیار دلنشینی برخوردار می باشد.

admin بازدید : 383 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
battle-for-troy

احتملا شما هم اسم فیلم فوق العاده مهیج و محبوب تروی ( Troy ) را شنیده اید. فیلمی که از بدو تولدش تحولی شگرف در ساخت فیلم های حماسی به وجود آورد. این بار از سایت ای افــ دانلود نخسه ی کم حجم و بسیار جذاب این بازی را که Battle For Troy نام دارد , برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. سبک بازی تقریبا استراتژیک بوده و شبیه به بازی World OF Warcraft می باشد. در طی مراحل بازی معما های بسیار جذابی وجود دارد که شما را کاملا به فکر فرو خواهد برد. شما باید با تدبیر و تفکر خود موانع را از سر راهتان برداشته و به پیروزی نهایی برسید. داستان بازی تقریبا به فیلم آن تشبیه شده که این خود نیز جذابیت بازی را دوچندان می کند. لازم به ذکر است بازی Battle For Troy قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل Windows Vista & Seven بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

admin بازدید : 416 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

deadly-race

Deadly Race یک بازی بسیار هیجان انگیز در سبک ورزشی در عین حال اکشن است که با حجمی بسیار مناسب و گرافیک بسیار بالا ساخته شده است. در این بازی شما می بایست با اتومبیلی که در ابتدا در اختیار دارید به مسابقه و مبارزه با حریفانتان بپردازید. در این مبارزه شما می توانید از سلاح های قوی و انواع موشک ها که بر روی ماشینتان نصب شده برای نابودی دیگران و رسیدن به خط پایان استفاده کنید. حتی برای بدست آوردن پیروزی ممکن حریف را کلا از مسابقه محو و نابود و از رده خارج کنید. هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ۷ می باشد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 748
  • بازدید امروز : 1,122
  • باردید دیروز : 4,197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,319
  • بازدید ماه : 82,741
  • بازدید سال : 514,289
  • بازدید کلی : 16,620,624
  • کدهای اختصاصی