loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 8288 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به عنوان اولین پست خوب بعد از انتقال سایت به سرور جدید،فیلم آموزش کامل شبکه آن هم به زبان فارسی رو برای شما در سایت قرار دادم

admin بازدید : 515 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به درخواست یکی از دوستان عزیز مجموعه کلیپ های آموزش برنامه نویسی سی شارپ آقای مهندس کیانیان را برای دانلود شما در سایت قرار دادم

admin بازدید : 524 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این مجموعه شامل ۲ عدد سی دی است که می توانید به صورت فشرده در ۵۴۰ مگابایت آن را در ۶ قسمت دانلود کنید.

یه خبر دیگه هم بدم که به دلیل تقاضاهای بسیار زیاد دوستان در خصوص نحوه فشرده سازی فایلها به روشی که من کار می کنم،فیلم آموزش کامل تنظیمات آن را به زودی آماده و در سایت قرار خواهم داد.

admin بازدید : 607 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

frown این مجموعه که برای دانلود گذاشتم بهترین و کاملترین مجموعه آموزش طراحی وب سایت با ASP.NET است که کلیه فیلمها با کیفیت بالا و رزولیشن ۱۲۸۰*۸۰۰ است.

تعداد فیلمهای این مجموعه ۲۴ فیلم با حجم ۳ گیگابایت است که در ۷۰۰ مگابایت میتوانید آن را از سرور سایت دانلود نمایید.

admin بازدید : 482 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

زبان برنامه‌نویسی ++C (تلفظ می‌شود: سی پلاس پلاس) یک زبان برنامه‌نویسی رایانه‌ای همه‌منظوره، شیءگرا، سطح بالا و چندرگه (که از برنامه‌نویسی رویه‌ای، تجرید داده‌ها و برنامه‌نویسی شیءگرا پشتیبانی می‌کند)، عمومی و با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شیءگرا، برنامه‌نویسی جنریک است. ++C به همراه جد خود C از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی تجاری هستند.

زبان ++c یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود. این زبان دارای قابلیت زبان‌های سطح بالا و پایین به‌صورت هم‌زمان است.

admin بازدید : 632 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

جاوااسکریپت زبانی است که توسط NetScape تولید شده است. این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاءاست که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده است.

علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(C++) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و … در این زبان هم یافت می‌گردند.

admin بازدید : 365 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دلفی یک زبان برنامه نویسی قوی سطح بالا است. در اصل بر مبنای زبان برنامه نویسی خوب طراحی شدهٔ پاسکال ایجاد شده‌است. دلفی بر خلاف پاسکال مقدمتاً برای اهداف تحصیلی طراحی نشد. اضافه بر ویژگی‌های زبان‌های سطح بالا، برنامه نویسی سطح پایین نیز با فعال شدن اسمبلر و بوسیلهٔ کدهای دستورالعمل پردازنده نیز ممکن است. ویژگی‌های شیئ گرایی زبان فقط چند ریختی بر مبنای کلاس- و رابط – که باعث می‌شود برنامه با وضوح بیشتری درظاهر یک برنامه نوشته شده به چند زبان نوشته شود، اجازه و استفاده چند ارثی داده شده. کلاس‌های خودی، اولین اشیاء کلاس هستند. اشیاء در حقیقت به اشیاء رجوع می‌کنند(شبیه جاوا) که دلفی به طور ضمنی ارجاع می‌دهد، بنابراین به اختصاص دادن حافظه برای اشاره گرها به اشیاء توسط خودمان یا تکنیک‌های مشابه آن در زبان‌های دیگر نیازی نیست. در آنجا مراجع اختصاصی که نوع رشته دارند وجود دارد.

admin بازدید : 26113 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

فیلم آموزش کامل و جامع برنامه نویسی به زبان PHP را بعد از مدتها گرفتاری که داشتم تونستم برای شما آماده کنم.

این سری آموزش که شامل ۶عدد سی دی است،کاملترین آموزش فارسی برای پی اچ پی به شمار می رود و کیفیت مطلوبی نیز دارد.

دوستانی که به این آموزش دسترسی دارند لطفا نسخه اورجینال آن را از بازار خریداری نمایند. و دوستانی که دسترسی ندارند میتوانند این آموزش را با حداکثر فشرده سازی در ۴۰۰ مگابایت برای اولین بار در بین سایتهای فارسی زبان از DLprog دانلود کنید.

آموزشها به ترتیب از مبتدی به پیشرفته و حرفه ای هستند و آموزش کامل کار با Cpanel هم در پایان این مجموعه گنجانده شده است.

این مجموعه شامل ۱۵ فصل است.لیست مطالب موجود در این آموزش:

admin بازدید : 754 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

پست های آموزشی سایت دلپروگ اینبار آموزش کامل و تصویری شبکه را به اشتراک گذاشته ایم.این آموزش به زبان شیوای فارسی می باشد و یکی از آموزش های بسیار مفید در زمینه برنامه نویسی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است.به دوستانی که علاقه مند به شبکه هستند این آموزش رو حتما توصیه می کنم.در ادامه مطلب توضیحات کاملی در مورد این مجموعه گذاشته شده است که دوستان علاقه مند می توانند مشاهده نمایند.

admin بازدید : 792 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فیلم آموزشی جاوا اسکریپ به زبان شیرین و شیوای فارسی،این آموزش که یکی از کاملترین و بهترین آموزش های جاوا اسکریپ به زبان فارسی است

admin بازدید : 444 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

heart ساختمان داده‌ها (به انگلیسی: Data Structure) از جمله بنیادی‌ترین مباحث مورد نیاز جهت یادگیری و درک بسیاری از مفاهیم عمده در علوم رایانه است

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 588
  • آی پی دیروز : 748
  • بازدید امروز : 1,685
  • باردید دیروز : 4,197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,882
  • بازدید ماه : 83,304
  • بازدید سال : 514,852
  • بازدید کلی : 16,621,187
  • کدهای اختصاصی