loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 428 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Video2Webcam نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.

admin بازدید : 817 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

https://lh4.googleusercontent.com/--591OezBefQ/TFKwyslLkPI/AAAAAAAAAGE/hyqSY4zan8c/s1600/about_img_desktop.jpg

نرم افزار Nimbuzz مسنجری است که هدف اصلی در طراحی آن ارائه یک راه حل ساده به منظور برقراری ارتباطات مختلف اینترنتی از قبیل تماس، چت، رد و بدل کردن فایل و ... بین افراد آنلاین می باشد. این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می کند تا به تمامی اکانت های خود از نرم افزارهای پیام رسان محبوبی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger, ICQ, AIM, Google Talk و... و لیستی از تمامی دوستان و تماس های خود را به طور همزمان و تنها در یک صفحه داشته باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nimbuzz:
- برقراری تماس صوتی و چت
- به اشتراک گذاری عکس، موسیقی و ویدئو
- ورد به چت روم های جدید
- امکان استفاده همزمان از سرویس هایی چون: Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk
- مدیریت کانتکت ها
- عملکرد ساده Drag & Drop برای به اشتراک گذاری موزیک، فیلم و عکس با دوستان
- صرفه جویی در هزینه
- و ...

admin بازدید : 333 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (1)

WebcamMaxWebcamMax 7.7.2.6 گفتگوی تصویری اینترنتی یا Video Chat/Call دیگر درحال جایگزینی بسیاری گفتگوی های ساده ی صوتی قدیمیست و بسیاری از علاقمندان محیط های گفتگوی اینترنتی، با استفاده از یک وب کم ساده به گفتگو های تصویری و ویدیویی می پردازند .در این بین شرکت نرم افزاری Yewsoft Inc نرم افزار جالب و منحصر به فردی عرضه کرده است که به همین محیط های ویدیویی گفتگوی اینترنتی حال و هوای دیگری می بخشد و با قرار دادن افکت های زیبا، علاوه بر شاد کردن و جذاب کردن محیط، کاربران را نیز بسیار سرگرم می کند .WebcamMax  نام این نرم افزار جالب و بسیار زیباست که از سافت 98 دانلود میکنید و قابلیت های بسیار متنوعی به شما در استفاده از وب کم خود و به اشتراک گذاری تصاویرتان می دهد. می توانید با افزودن افکت های ویدیویی زیبا و جذاب به تصاویر وب کم شما آن را منحصر به فرد تر و بسیار جذاب تر نمایید حتی اگر شما به طور حقیقی سخت افزار وب کم نداشته باشید !

برخی ویژگی های نرم افزار جالب WebcamMax  :

  • سازگاری با اکثر نرم افزار گفتگوی اینترنتی و پیام رسان های برتر دنیا مانند ICQ, AIM,  MSN, Camfrog,  Skype,  Paltalk,  Yahoo Messenger و ....
  • قابلیت ساخت یک وب کم جدید و به صورت مجازی در صورت نداشتن سخت افزار! ویا افزایش قابلیت های وب کم خود با افزودن افکت های بسیار متنوع و زیبا .
  • تبدیل فایلها و فیلمهای ویدیویی به تصاویر زنده وب کم خود !
  • قابلیت ذخیره ی تصاویر ویدیویی فرستاده شده و دریافتی وب کم ها !
  • قابلیت عکس برداری از تصاویر ارسالی و دریافتی وب کم ها !
  • قابلیت خلق وب کم مجازی حتی در صورت داشتن وب کم حقیقی و تعویض سریع میان وب کم حقیقی و مجازی با یک کلیک ساده !
  • قابلیت به اشتراک گذاری وب کم برای 16 نرم افزار مختلف !

 

admin بازدید : 485 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7620794515/skype.png

Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار های رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP می باشد كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم مي سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
- امكان اضافه نمودن كاربران جديد به ليست دوستان  و قابليت طبقه بندي نمودن آن ها
- امكان برقراري تماس صوتي و تصويري با ديگر دوستان خود  در نقاط مختلف جهان
- داراي قابليت Video Calls جهت مشاهده مستقيم مخاطب از طريق Webcam
- امكان جستجو و كشف ديگر مشتركين Skype در دنيا  و  برقراری تماس با آنها
- امكان تعيين تصوير دلخواه براي اشتراك خود و نمايش آن به مخاطبين
- داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
- کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- امكان ايجاد كنفرانس هاي صوتي با ديگر مردم دنيا
- قابليت ارسال SMS به ديگر دوستان خود
- کم هزینه بودن این گونه مکالمات
- استفاده بسیار آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

admin بازدید : 457 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7620794836/WebcamMax.png

WebcamMax 7.7.1.2 گفتگوی تصویری اینترنتی یا Video Chat/Call دیگر درحال جایگزینی بسیاری گفتگوی های ساده ی صوتی قدیمیست و بسیاری از علاقمندان محیط های گفتگوی اینترنتی، با استفاده از یک وب کم ساده به گفتگو های تصویری و ویدیویی می پردازند .در این بین شرکت نرم افزاری Yewsoft Inc نرم افزار جالب و منحصر به فردی عرضه کرده است که به همین محیط های ویدیویی گفتگوی اینترنتی حال و هوای دیگری می بخشد و با قرار دادن افکت های زیبا، علاوه بر شاد کردن و جذاب کردن محیط، کاربران را نیز بسیار سرگرم می کند .WebcamMax  نام این نرم افزار جالب و بسیار زیباست که از سافت 98 دانلود میکنید و قابلیت های بسیار متنوعی به شما در استفاده از وب کم خود و به اشتراک گذاری تصاویرتان می دهد. می توانید با افزودن افکت های ویدیویی زیبا و جذاب به تصاویر وب کم شما آن را منحصر به فرد تر و بسیار جذاب تر نمایید حتی اگر شما به طور حقیقی سخت افزار وب کم نداشته باشید !

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار جالب WebcamMax  :

  • سازگاری با اکثر نرم افزار گفتگوی اینترنتی و پیام رسان های برتر دنیا مانند ICQ, AIM,  MSN, Camfrog,  Skype,  Paltalk,  Yahoo Messenger و ....
  • قابلیت ساخت یک وب کم جدید و به صورت مجازی در صورت نداشتن سخت افزار! ویا افزایش قابلیت های وب کم خود با افزودن افکت های بسیار متنوع و زیبا .
  • تبدیل فایلها و فیلمهای ویدیویی به تصاویر زنده وب کم خود !
  • نمایش تصویر و محتوای میز کار خود به صورت زنده در وب کم .
  • نمایش تصاویر مختلف با فرمتهای مختلف به عنوان تصاویر وب کم .
  • درج و نمایش متون مختلف و افکت داده شده بر روی صفحه ی وب کم .
  • قرار دادن افکت های زیبا ی مختلف نرم افزار بر روئی وب کم و زیبا ساختن آن تصاویر .

 

admin بازدید : 405 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7588388816/Trillian_Astra.png

Trillian Astra 5.1 Build 19 Final نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC استفاده كنيد

قابليتهاي كليدي نرم افزار Trillian Astra 5.1 Build 19 Final :

  • دسترسی به سرویس Yahoo Messenger بدون مشکلات احتمالی که در برنامه مخصوص این سرویس مواجه می شدید
  • دسترسی به سرویس های AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC
  • قابلیت گفتگو با دیگر کاربرانی که توسط این نرم افزار و یا دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت می باشند
  • همراه شکلک های تمام سرویس ها
  • امکان دسترسی به سرویس ها به صورت همزمان
  • بدون وجود تبلیغات اضافی
  • محيط بسيار زيبا و سرگرم كننده
  • بهینه سازی سرعت نرم افزار
  • رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار
  • قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
admin بازدید : 396 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7588387204/logo_pidgin.png

PidginIM 2.10.6 یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. pidgin همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید. همچنین این نرم افزار قدرتمند  که از سافت 98 دانلود میکنید قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل های مایکروسافت را دارد. نرم افزار پیجین قابلیت تغییر تم دارد و همچنین به دلیل کدباز بودن نرم افزار پلاگین های بسیاری برای نصب روی این نرم افزار موجود است. این نرم افزار مسنجر قابلیت اتصال به شبکه های چت زیر را دارد.

admin بازدید : 387 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7588387632/msgpluslive.png

برنامه Messenger Plus! 6.00.0.773 محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد که امکان گفتگوی سریع یا Instant Messaging را به کاربران می دهد. این ابزار مسنجر قدرتمند به کاربران خود امکاناتی همچون اشتراک فایل به آسانی برای هر جای کره ی زمین، گفتگوی تصویری ، تماس اینترنتی به صورت PC – to – PC ، تماس اینترنتی به تلفنی یا PC to phones و… . از دیگر خصوصیات این ابزار مسنجر امنیت بالای آن می باشد. مشخصه های این مسنجر باعث می شود که آسانتر و لذت بخش تری از دیگر مسنجر ها باشد.

بعضی از مشخصه های Messenger Plus! Live به شرح ذیل می باشد:

  • متن سریع (متن های که قبلا از آنها استفاده کرده اید)
  • گذاشتن صداهای دلخواه
  • داشتن رنگها و فرمتهای فراوان
  • قابلیت درست کردن حالت شخصی (Personalized Status)
  • تماسها روی دسکتاپ
  • همزمان چند آیدی متواند به صورت انلاین در بیاید
  • قفل مسنجر
  • و دارای اسکین های زیبا نیز هست

 

admin بازدید : 431 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7588387846/new_logo.png

ooVoo 3.5.3.22 Final نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد ؛ امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است ؛ در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo :

  • ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
  • ارتباط همزمان با 6 کاربر
  • نمایش Full Screen در چت تصویری
  • امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری
  • قابلیت به اشتراک گذاری فایل
  • امکان برقراری ارتباط از طریق
  • امکان Import کردن ID از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و ...
  • رایگان بودن استفاده از نرم افزار
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

admin بازدید : 654 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7588388923/Troll_Yahoo.png

نرم افزار ترول یاهو Troll Yahoo 0.5 Beta نرم افزاریست برای تبدیل تعدادی از اسمایلی (شکلک) های یاهو به ترول، در حال حاضر نسخه ی آزمایشی این نرم افزار قابل دریافت می باشد. Troll Yahoo 0.5 Beta اولین نسخه ی این نرم افزار به صورت آزمایش است که ممکن است مشکلاتی داشته باشد.. شما می توانید با ارسال پیشنهادات و انتقادات خود در ارتقاء سطح نرم افزار و بهبود کیفیت آن نقش داشته باشید. توصیه ی ما به شما این است که  نرم افزار را از سایت اصلی و یا سایت های مطمئن دانلود کنید تا با مشکل مواجه نشوید. کار کردن با نرم افزار بسیار ساده است با این وجود بخش آموزشی در نرم افزار وجود دارد. نکته ی بسیار مهم در استفاده از نرم افزار Troll Yahoo اینست که برای نمایش ترول ها هر دو طرف باید نرم افزار را نصب کرده باشند در غیر این صورت برای فردی که نرم افزار را نصب نکرده شکلک های اصلی یاهو مسنجر نمایش داده می شوند.

admin بازدید : 472 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7588387418/MessengerDetect.png

Messenger Detect 4.0.3.1 نام نرم افزاری می باشد که مدیران شبکه با نصب بر روی سیستم های شبکه قادرند تا به محتوی گفتگوهای اینترنتی کاربران خود پی ببرند. این نرم افزار قادر است تا متن گفتگوهای اینترنتی در برنامه های MSN , AOL (AIM) chat, Yahoo, و ICQ را نمایش دهد. از ویژگی های این نرم افزار علاوه بر نمایش متون گفتگو می توان به قابلیت ذخیره سازی متن گفتگو ، اجرای خودکار برنامه در هنگام شروع کار سیستم عامل ویندوز ، بدون نیاز به نصب برنامه بر روی Client های شبکه ، قابلیت جستجو در میان Log فایل های برنامه و چت های ذخیره شده و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت foryoursoft می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Messenger Detect :

  • امکان نمایش و ذخیره ی گفت و گوهای مسنجرهای MSN، Yahoo، AOL و ICQ
  • امکان استفاده از Speech Engine برای خواندن پیام های چت ها
  • امکان Export کردن پیام ها و ذخیره ی آسان آن ها در فرمت RTF
  • امکان ویرایش مستقیم Log ها در نرم افزار
  • امکان جست و جو در میان Log های برنامه و چت های ذخیره شده
  • امکان استفاده از تم های مختلف و رنگارنگ (15 رنگ مختلف)
  • اجرای خودکار و مخفیانه ی برنامه در هنگام شروع کار سیستم
  • بدون نیاز به نصب برنامه بر روی Client های شبکه
  • توانایی ضبط گفت و گوها به صورت کامل با همان فونت و رنگ نوشته شده و حتی ثبت اسمیل ها
  • توانایی درج زمان و تاریخ گفتگو
  • دارای رابط کاربری زیبا و ساده برای استفاده ی آسان از نرم افزار
  • ذخیره ی اتوماتیک گفت و گوهای اینترنتی به همان شکل دیده شده در نرم افزار
  • محافظت از دست یابی افراد به تنظیمات برنامه با استفاده از پسورد گذاری بر روی آن ها

 

admin بازدید : 425 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7588387953/Nimbuzz.png

Nimbuzz 2.4.0 نام یک نرم افزار معروف و محبوب است که بیشتر موفقیت خود را در عرصه تلفن های همراه کسب نموده است.  با استفاده از این نرم افزار می توانید به همه حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف اینترنتی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk و بسیاری سرویس های دیگر دسترسی داشته باشید و از این طریق به راحتی با دوستان خود در قالب یک نرم افزار در ارتباط باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد. کافی است از طریق این نرم افزار حساب های کاربری خود را باز نمایید تا لیست همه دوستان خود را در شبکه های مختلف به صورت یکجا داشته باشید

امکانات Nimbuzz :

  • امکان استفاده همزمان از سرويس هايي چون: Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk
  • امکان مکالمه صوتي رايگان.
  • امکان به اشتراک گذاري فايل.
  • امکان اضافه کردن شکلکها
  • دسترسي رايگان به بوتها
  • پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
  • سازگاری با ویندوز 7

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 572
  • آی پی دیروز : 664
  • بازدید امروز : 1,942
  • باردید دیروز : 2,707
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 12,941
  • بازدید ماه : 69,097
  • بازدید سال : 500,645
  • بازدید کلی : 16,606,980
  • کدهای اختصاصی