loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1221 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Wise Care 365 نرم افزاری حرفه ای برای بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. نصب و حذف کردن نرم افزار های مختلف باعث ایجاد فایل های اضافی شده وعلاوه بر ایجاد رخنه هایی در رجیستری باعث کندی پردازش و سرعت کامپیوتر می شوند. برای اینکه سیستم شما دچار کاهش سرعت نشود و بتوانید از نهایت سرعت آن استفاده کنید نیاز به نرم افزاری برای بهینه سازی دارید. نرم افزار Wise Care 365 قادر است رجیستری شما را اسکن کردن و تمامی مشکلات آن را برطرف کند و فایل های اضافی را پاک کند.

admin بازدید : 391 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

O&O Defrag Professional 16.0.345 یکی از راه های افزایش سرعت یکپارچه سازی هارد دیسک سیستم می باشد که اگر طی مدت زمانی مشخص عمل یکپارچه سازی انجام شود می تواند به افزایش کارآیی سیسم کمک بسیاری نماید. برای این کار هم می توان از نرم افزار موجود در ویندوز که و هم از نرم افزار های دیگر مانند O&O Defrag استفاده نمود. O&O Defrag می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای همتای خود که به صورت پیش فرض در ویندوز است قرار گیرد . البته این نرم افزار به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر دست کاربران را برای افزایش سرعت رایانه و مخصوصا هارد دیسک سیستم باز می گذارد. برای یکپارچه سازی هارد دیسک توسط این ابزار کافی است با انتخاب یک دکمه به ۵ روش مختلف هارد را به نرم افزار سپرده و منتظر پایان یافتن کار باشید تا هاردی یکپارچه تر را تحویل بگیرید.

admin بازدید : 351 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

admin بازدید : 551 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

Pointstone System CleanerPointstone System Cleaner 7.0.14.240 نرم افزاری جهت از بین بردن برنامه های مخرب و داده های غیر ضروری از هارد شماست.این نرم افزار کوچک با قدرتی چشم گیر پس ماندهای باقی مانده از نصب و یا برداشتن نرم افزار های دیگر بر هارد را شناسایی و فایلهای مرده و کوکی ها را با یک کلیک به صورت اتومات از هارد پاک میکند. در نتیجه سرعت سیستم بیشتر شده و فضای کمتری از هارد اشغال میگردد و دسترسی به فایلها با سرعت بیشتری انجام میگیرد.

ویژگی های Pointstone System Cleaner :

  • بازگرداندن کارایی دیسک سخت خود ، محافظت حریم شخصی کاربران با تمیز کردن تاریخچه اینترنت ، حافظه نهان ، فایلهای موقتی ، فایل های دما ، فهرست اسناد اخیر ، فایل CHK ، سطل بازیافت ، زباله های اضافی و …
  • تعریف اقلام سفارشی خود جهت حذف اتومات (فایل و یا پوشه ها مشخص شده).
  • تنظیم و نضافت فایلهای زیپ
  • پاکیزگی کاتالوگها و اینترنت فایلهای ذخیره در هارد (دما ویندوز دایرکتوری ، پوشه اسناد و مدارک "، کارشناسی ارشد اینترنت اکسپلورر و نت اسکیپ فهرست نهانگاه دایرکتوری).
  • جستجوی فایل قدرتمند. شما می توانید به جستجو برای فایل ها بین تاریخ خاص، حجم و یا فرمت بپردازید.
  • سبد حذف فایل ، فشرده سازی ، انتقال آنها را به یک پوشه یا حذف آنها را به طور کامل!
  • اسکن چندگانه درایوها.
  • سیستم تصحیح خطا.

 

admin بازدید : 329 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

soft98Wise Care 365 Pro 2.27.183 Final مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و … بخشی از امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

Wise Care 365 چه کارهایی را می‌تواند انجام دهد؟

  • پاک سازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری ویندوز
  • یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای های آزاد هارد دیسک
  • محافظت از حریم خصوصی شما به وسیله پاک کردن ردپاهای به جای مانده از فعالیت‌های شخصی شما در کامپیوتر
  • بازیابی فایل‌های از دست رفته
  • مخفی کردن فایل‌ها و پوشه های مهم شما
  • جلوگیری از استفاده غیرمجاز از برنامه های شخصی شما
  • خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر
  • آزاد کردن حافظه برای استفاده بهتر از بازی‌ها و افزایش کارایی برنامه های سنگین
  • قابلیت استفاده از ویژگی "One Click Tune-up" برای بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک
  • پشتیبانی از ویندوز سون و 8 نسخه های 32 و 64 بیتی

 

admin بازدید : 794 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7595005692/avira.png

Avira System Speedup 1.2.1.8100 در طول عمر نصب سیستم عامل روزانه تعداد زیادی از فایل های موقتی، برنامه ها، فایل های زائد و بی مصرف، کوکی ها و بسیاری دیگر درون سیستم عامل جمع می شوند و همه با هم حجم وسیعی از منابع کامپیوتر را اشغال و یا به هدر می دهند و بار سنگینی را بر دوش حافظه و پردازنده کامپیوتر تحمیل می کنند بی آنکه عمل مفیدی انجام دهند. Avira System Speedup به شما کمک می کند تا فایل های زائد و بی مصرف را از سیستم عامل خود حذف کنید و با دسترسی امن به رجیستری و قسمت هایی که کاربر امکان دسترسی به آن جا را ندارد باعث بهینه سازی ویندوز و بازیابی سرعت از دست رفته کامپیوتر شما شود.

admin بازدید : 463 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

http://up.dlprog.ir/Pictures/site/passmark_burnintest.png

PassMark BurnInTest نرم افزاری است که تمامی سخت افزارهای کامپیوتر را به صورت همزمان برای تعیین پایداری، قابليت اطمينان و دوام بررسی می کند. این نرم افزار بخش های مختلف یک کامپویتر شامل CPU، هارد درایوها، رم ، CD-ROM ها، رایتر CD، DVD ها، کارت صدا، گرافیک های 2 بعدی، گرافیک های 3 بعدی، اتصالات شبکه، پرینترها و کارت گرافیک ویدئو را تست می کند. اگر شما سخت افزار خاصی دارید که BurnInTest نمی تواند آن را بررسی کند، شما می توانید آن را به صورت دستی در داخل نرم افزار برای بررسی قرار دهید. نسخه حرفه ای این نرم افزار دارای امکاناتی اضافی برای تست پورت USB و تست پورت های موازی را نیز دارد.

امکانات نرم افزار PassMark BurnInTest :
- پشتیبانی از سخت افزارها و سیستم عامل 64bit.
- واقعه نگاری نتایج دیسک در سطح جزئیاتی که کاربر انتخاب کرده است در فرمت ASCII و HTML.
- قابلیت ذخیره نتایج روی دیسک در فایل رونوشت.
- بخش "یادداشت ها" و " Machine ID" برای ذخیره سازی اطلاعات بازبینی

admin بازدید : 475 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

http://up.dlprog.ir/Pictures/site/hard_driver.png

Hard Drive Inspector نرم افزاری قدرتمند، ایمن و ساده برای بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک شما می باشد. ارزش اطلاعات ذخیره شده روی یک هارد دیسک ، معمولا بیشتر از ارزش خود هارد می باشد. اما هارد درایو یکی از غیر قابل اطمینان ترین ابزار آلات هر کامپیوتر است. وقتی کرش می کند ، اطلاعات ذخیره شده در آن به صورت کلی یا تنها قسمتی از آن از بین می روند. بازیابی اطلاعات نیز در بعضی مواقع غیر ممکن می باشد و یا پروسه ای بسیار هزینه بردار و طولانی داشته که تنها توسط افراد حرفه ای قابل اجرا است. هارد درایوهای مدرن که از تکنولوژی S.M.A.R.T (تکنولوژی های خودبررسی ، آنالیز و گزارش دهی) پشتیبانی می کنند که به صورت ویژه ای ، خطاهای مختلف دیسک که احتمال رخ دادن در آنها وجود دارد را تشخیص می دهند.

هشدارهای بموقع به شما این امکان را می دهد که اقدام به کپی برداری اطلاعات خود کنید و دیسک مشکل دار را تعویض کنید تا بدین ترتیب جلوی هر اتفاق ناگهانی مانند از دست دادن اطلاعات را بگیرید. این نرم افزار روی تمامی ویندوزها شامل 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7 اجرا می شود.

admin بازدید : 464 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7591307311/Wise_Care.jpg

Wise Care 365 Pro 2.15.166 Final مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و … بخشی از امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

Wise Care 365 چه کارهایی را می‌تواند انجام دهد؟

  • پاک سازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری ویندوز
  • یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای های آزاد هارد دیسک
  • بازیابی فایل‌های از دست رفته
  • مخفی کردن فایل‌ها و پوشه های مهم شما
  • جلوگیری از استفاده غیرمجاز از برنامه های شخصی شما
  • خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر
  • آزاد کردن حافظه برای استفاده بهتر از بازی‌ها و افزایش کارایی برنامه های سنگین
  • قابلیت استفاده از ویژگی "One Click Tune-up" برای بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک
  • پشتیبانی از ویندوز سون و 8 نسخه های 32 و 64 بیتی

 

admin بازدید : 519 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7588389137/tu_boxshot_2013_167x250_en_.png

TuneUp Utilities 2013 13.0.3000.138 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

ویژگی های نرم افزار TuneUp Utilities 2013 :

  • بهینه سازی اتوماتیک سیستم با یک کلیک
  • بهینه کردن راه اندازی و خاموش کردن سیستم
  • یکارچه سازی هارد دیسک برای بالا بردن سرعت سیستم
  • پاکسازی رجیستری ویندوز
  • بازیابی اطلاعات پاک شده
  • بررسی خطاهای هارد دیسک و برطرف کردن آنها
  • حذف فایل و پوشه های اضافه
  • مدیریت برنامه های در حال اجرا
  • قرار دادن میانبرها برای دسترسی سریعتر
  • نمایش برنامه های نصب شده و حذف آن ها
  • سازگار با ویندوز Xp/Vista/Seven

 

admin بازدید : 786 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

 

TuneUp Utilities 2013 13.0.3000.138 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

 

ویژگی های نرم افزار TuneUp Utilities 2013 :

  • بهینه سازی اتوماتیک سیستم با یک کلیک
  • بهینه کردن راه اندازی و خاموش کردن سیستم
  • یکارچه سازی هارد دیسک برای بالا بردن سرعت سیستم
  • پاکسازی رجیستری ویندوز
  • بازیابی اطلاعات پاک شده
  • بررسی خطاهای هارد دیسک و برطرف کردن آنها
  • حذف فایل و پوشه های اضافه
  • مدیریت برنامه های در حال اجرا
  • قرار دادن میانبرها برای دسترسی سریعتر
  • نمایش برنامه های نصب شده و حذف آن ها
  • سازگار با ویندوز Xp/Vista/Seven
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 640
  • آی پی دیروز : 664
  • بازدید امروز : 2,311
  • باردید دیروز : 2,707
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,310
  • بازدید ماه : 69,466
  • بازدید سال : 501,014
  • بازدید کلی : 16,607,349
  • کدهای اختصاصی