loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 353 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
navalwar

Naval War Arctic Circle 2012 : از امتداد سواحل نروژ و بریتانیا و گرینلند و ایسلند تا سواحل آمریکای شمالی در دستان شماست. یک منطقه با مساحت بسیار بالا همراه با جمعیت حدود ۳۵ میلیون نفر در برابر شماست که باید در آن مدیریت کنید. این بازی قابلیت تک نفره همراه با بازی چند نفره و آنلاین را داراست و همچنین بهترین سلاح ها و مخرب ترین بمب ها در اختیار شماست تا همانطور که دوست دارید و علاقه دارید از آن استفاده کنید. جنگهای طولانی و طاقت فرسا جزئی از این بازی مبارزه ای زیباست که شما باید سخت درگیر آن شوید. Naval War Arctic Circle عنوان جدیدترین بازی مدیریتی هوا زمینی است که شرکت معتبر پارادوکس ارائه کرده است گرافیکی عالی همراه با آخرین تغییرات شگرف در گیم پلی بازی از ویژگیهای این عنوان است.

admin بازدید : 286 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
limbo

LIMBO یک بازی فکری است که از ابتدا تا انتها در محیطی ترسناک رخ می دهد ولی به احتمال زیاد یکی از زیباترین بازی هایی خواهد بود که تجربه کرده اید. شما به عنوان یک پسر نوجوان بازی خواهید کرد که در وسط یک جنگل تاریک از خواب بیدار می شود و سعی می کند تا به هر طریقی از این محیط فرار کند. در محیط این جنگل شما قادر هستید تا زمانی که از مسیر دشوارتان بیرون نرفته اید از پاهای خود برای پریدن و از دست های خود برای آویزان شدن به هر چیز مطمئنی استفاده کنید و نگران لیز خوردن نباشید. ممکن است در نگاه اول داستان این بازی بسیار تکراری به نظر برسد ولی عامل اصلی که در Limbo باعث محبوبیت و مورد توجه قرار گرفتن آن شده است، ایجاد یک محیط تاریک، دلسرد کننده و ترسناک است که تاکنون در هیچ بازی ویدیویی دیده نشده است.

admin بازدید : 272 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
worms-3d

سری بازی های Worms یکی از فوق العاده ترین و مهیج ترین بازی هایی است که تا کنون به سبک سه بعدی و کارتونی و حتی اکشن به بازار عرضه شده است. این بازی به سبکی ساخته شده که گیمر را به طرز عجیبی جذب کرده و ساعت ها وی را به خود مشغول می کند. در این بازی شما نقش چند کرم باهوش و حرفه ای را ایفا خواهید کرد و وظیفه دارید به آن ها کمک کنید هر طوری که شده دشمنان خود را به هر نحوی نابود سازند. از جمله ویژگی های منحصر بفرد بازی Worms 3D می توان به مجهز بودن کرم ها به انواع سلاح های گرم و سرد , جذابیت بیش از حد بازی و سه بعدی بودن آن اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جذاب و مهیج را به صورت رایگان از سایت ای افــ دانلود دریافت کرده و نهایت لذت را ببرید.

admin بازدید : 331 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Operation-Air-Assault

همان طور که می دانید همیشه بازی هایی که به روز بوده و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است میان بازی ها جذابیت ندارد و ممکن است حتی بازی هایی با حجم بسیار کم از آن ها سرگرم کننده تر باشد. نخسه اول بازی Air Assault یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که در این دسته اندک قرار دارد. در این بازی شما می بایست با در دست گرفتن هدایت چندین هواپیمای جنگی به گشت و گذار و نابودی در سطه شهر ها و مناطق دیگر بپردازید. هم چنین این بازی حجم بسیار کمی داشته و گرافیک قابل قبولی دارد و می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم کامپیوترتان سرگرم کند.

admin بازدید : 360 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
master-of-defense-game

Master Of Defense یک بازی استراتژیکی و فوق العاده جذاب با حجمی کم بوده که با مراحل بسیار متنوعی که دارد بسیار اعتیاد آور است. در این بازی شما میبایست از قلعه ای که بنا می کنید به طور خاصی محافظت کنید. موجودات عجیب و غریب و خطرناکی به سمت زمین های شما هجوم می آورند و قصد نابودیتان را دارند. در بخش های مختلفی از جاده و راه های منتهی به شهر باید برج هایتان را بنا کید و از مردم در برابر این موجودات دفاع کنید. برج های مراقبت دارای ۵ نوع محتلف بوده که هر یک از آن ها نقطه ضعف و قوطی در مقابل هیولا های مهاج دارند. امید است با دریافت و استفاده از بازی Master Of Defense لذت ببرید.

admin بازدید : 413 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

deadly-race

Deadly Race یک بازی بسیار هیجان انگیز در سبک ورزشی در عین حال اکشن است که با حجمی بسیار مناسب و گرافیک بسیار بالا ساخته شده است. در این بازی شما می بایست با اتومبیلی که در ابتدا در اختیار دارید به مسابقه و مبارزه با حریفانتان بپردازید. در این مبارزه شما می توانید از سلاح های قوی و انواع موشک ها که بر روی ماشینتان نصب شده برای نابودی دیگران و رسیدن به خط پایان استفاده کنید. حتی برای بدست آوردن پیروزی ممکن حریف را کلا از مسابقه محو و نابود و از رده خارج کنید. هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ۷ می باشد.

admin بازدید : 274 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر طرفدار بازی های رینگی و دعوای مسابقه ای هستید حتما x-men vs street fighter را یک بار امتحان کنید. مسابقات مرگ باری که در واقع نزاع برای بقا و مرگ است! در این بازی انواع کاراکترهای قدرتمند وجود دارند که هر کدام در فنی خاص مهارت بسیار دارند. این بازی می توان گفت در سبک tekken می باشد. اما شخصیت های آن متنوع تر و جذاب تر است. هر کاراکتر با کدهای مخصوصی که وجود دارد قادر به انجام حرکات خارق العاده و جادویی هستند که اگر سرعت عمل و دقت کافی به خرج دهید می توانید تنها با چند ضربه جادویی حریف را از میان بردارید. اگر انواع شخصیت های موجود در بازی را امتحان کنید خواهید دید که حرکات آن ها غیر تکراری بوده و هر کدام جذابیت مخصوص خود را دارند. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.

admin بازدید : 362 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که می تواند امنیت اطلاعات که امروزه بسیاری از کاربران بدنبال آن هستند را تامین کند.در ۳ مرحله ساده و مستقیم شما می توانید از امکاناتی مانند بازیابی سیستم در صورت وقوع مشکل، امکان تهیه نسخه پشتیبان از انواع مختلف اطلاعات و چندین حالت برای کارآیی و امنیت توسعه یافته ، استفاده کنید، بدین طریق دیگر نگران مشکلات سیستم خود نباشید. Genie Timeline Professional می تواند تمامی اطلاعات و تنظیمات شما را بازگردانی کند. شما می توانید به صورت انتخابی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دیسک های Startup از نسخه های پشتیبان روی یک پارتیشن مجازی، یک دیسک USB یا یک ایمیج ISO بسازید تا در صورت ایجاد مشکل در سیستم ، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید .

admin بازدید : 364 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

heart ArcSoft Portrait Plus 2.1.0.238 نرم افزاری جدید از شرکت در زمینه نرم افزارهای پرتره می باشد که به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید عکس های گرفته شده از چهره افراد را در کمترین زمان ممکن و به سادگی و البته به صورت حرفه ای روتوش و زیباسازی کنید. این برنامه مناسب استفاده در آتلیه های عکاسی می باشد که قطعا در افزایش سرعت عمل و کیفیت کار شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

admin بازدید : 753 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

پست های آموزشی سایت دلپروگ اینبار آموزش کامل و تصویری شبکه را به اشتراک گذاشته ایم.این آموزش به زبان شیوای فارسی می باشد و یکی از آموزش های بسیار مفید در زمینه برنامه نویسی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است.به دوستانی که علاقه مند به شبکه هستند این آموزش رو حتما توصیه می کنم.در ادامه مطلب توضیحات کاملی در مورد این مجموعه گذاشته شده است که دوستان علاقه مند می توانند مشاهده نمایند.

تعداد صفحات : 376

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 721
  • آی پی دیروز : 664
  • بازدید امروز : 2,639
  • باردید دیروز : 2,707
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,638
  • بازدید ماه : 69,794
  • بازدید سال : 501,342
  • بازدید کلی : 16,607,677
  • کدهای اختصاصی