loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
erfanadmin بازدید : 622 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

( توجه فایل مخصوص اعضای VIP می باشد ) 

بیشتر مدیران سایت ها و وبلاگ ها از این ناراحت هستن که بازدید سایتشان کم و پایین می باشد جواب این سوال این برنامه به طور باور نکردی رتبه الکسا جهانی را کاهش می دهد و من تست زدم 800 تا کم کرد

بیشتر سایت ایرانی این نرم افزار ها به قیمت 45 هزار تومان می فروشند !

erfanadmin بازدید : 686 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در چند سال گذشته برای ساخت فونت باید یک نفر که دست خطش خوب است استخدام می کردنندو فونت را روی کاغذ درست می کرددند و اسکن می کردنند ولی الان برنامه ای آماده به نام High-Logic FontCreator Pro 7.0.0.353 می تواند هم فونت را ویرایش کند و ایجاد یعنی شما می توانید فونت بسازدید البته فارسی پشتیبانی نمی کند . 

erfanadmin بازدید : 520 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مشکلی که به فرزند خود را به خاطر اینترنت هست و برای همین اینترنت را محدود کرده اید من راه جدیدی را به شما پیشنهاد می کنم با برنامه یا نرم افزار Salfeld Child Control 2013 13.552 که می توانید به این برنامه برنامه بدید فقط برو تو این سایت و فقط این بازی را اجرا کن فقط برو تو این پوشه بهترین روش برای کنترل فرزندان تازه برنامه یک خاصیتی دارد که برنامه های اجرا شده فیلم می گیرد و ذخیره می کند این برنامه را در وبسایت دل پروگ به صورت رایگان برای شما قرارمی دهم

erfanadmin بازدید : 427 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

iSkysoft Video Converter Ultimate نرم افزاری جهت تبدیل فایل های ویدئو به یکدیگر میباشد. با استفاده از این نرم افزار چند منظوره شما میتوانید به راحتی فرمت های ویدیوئی خود را به سایر فرمت های تبدیل نمائید. شما میتوانید به راحتی فیلم های دی وی دی را ریپ کرده و یا بالعکس سایر فرمت ها را به فرمت DVD تبدیل نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تبدیل فرمت های به فرمت های دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد، شما به آسانی میتوانید فیلم های خود را به فرمت های بی نظریر ۳D تبدیل کرده و از فیلم خود لذت ببرید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت دانلود از سایت هائی هم چون یوتیوب و … ، قابلیت رایت بر روی سی دی و دی دی و یا فایل های ISO ، پشتیبانی از وارد کردن فایل های زیرنویس. SRT، SST ، امکان اضافه نمودن منو به دی وی دی ها و … می باشد .
 
admin بازدید : 442 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Tsarfin-NetInfo

Tsarfin NetInfo  مجموعه از ۱۵ ابزار تشخیصی شبکه در یک نرم افزار به همراه یک رابط گرافیکی کاربر پسند می باشد. این نرم افزار توسط بهترین متخصصان طراحی شده است. کاربران تجاری توسط آن می توانند زمان از کار افتادگی شبکه را بررسی کنند. اینکار بوسیله اجازه دادن به مدیران شبکه، وبمسترها و ISP ها برای از بین بردن دقیق خطاها ، ساده کردن روند تشخیص اطلاعات و افزایش امنیت شبکه داخلی انجام می شود.

admin بازدید : 404 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Tsarfin NetGong  نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند و ضروری برای مدیران شبکه است. کاربران این نرم افزار می توانند از آن برای سازمان دادن و نظارت سرور یا یک LAN مربوط به شرکت های تجاری کوچک یا صدها دستگاه از طریق شبکه های بزرگ اداری و و یا TCP / IP شبکه  استفاده کنند.همچنین اگر ارتباط در شبکه با شکست مواجه شد این نرم افزار میتوانید از طریق ایمیل,اس ام اس یا  … به شما هشدار دهد و شما را از چگونگی وضعیت شبکه باخبر کند. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسانی است که هر کاربر آماتوری میتواند مدیریت یک سیستم شبکه را بدست بگیرد. همچنین دارا بودن clock coverage از قابلیت این نرم افزار است.

admin بازدید : 428 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Video2Webcam نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.

admin بازدید : 410 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

  Xara Web Designer MX Premium نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی آسان صفحات وب می باشد. این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و برای ساخت وب سایت کافی است قالب و نمونه را انتخاب نمایید و سایز و رنگ و عکس و متن را انتخاب کنید. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات سایت های مورد نظرتان را طبق برنامه نویسی دلخواه طراحی نمایید و از آنها بر روی سایت خود استفاده کنید. امکان تغییرات مستقیم بر روی صفحات، امکان هماهنگ سازی با بانک اطلاعاتی، رنگ بندی برای هر سیستم برنامه نویسی به منظور سهولت در شناسایی کدها و یا خطایابی، سازگاری با CSS و HTML، بهینه سازی های انجام شده برای نمایش سریعتر و بهتر تصاویر در وب سایت و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Xara می باشد.

admin بازدید : 339 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Anthemion Jutoh ابزاری کارآمد و حرفه ای در زمینه ی ساخت و ایجاد کتاب های الکترونیکی می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار و بدون داشتن کمترین دانش می توانید زیباترین کتاب های الکترونیکی را طراحی و در اینترنت منتشر کنید، این نرم افزار شما را قادر می سازد تا بتوانید متون و تصاویر گرافیکی تان را بصورت کتاب در آورید و از قالب های پیش فرض و موجود در برنامه به عنوان جلد کتاب استفاده کنید. همچنین این ابزار قادر است متون شما را که در برنامه های مختلف نوشته اید را و یا فایلهای HTML را اجرا کرده و بصورت کتاب الکترونیکی با هر پسوندی که مایل باشید خروجی بگیرید .

admin بازدید : 368 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Image Comparer یکی از نرم افزارهای موجود در زمینه ی مقایسه بین عکس ها می باشد. این محصول قابلیت تشخیص عکس های المثنی با سایز و تنظیمات مختلف را نیز دارد. نرم افزار های بسیار کمی در این زمینه وجود دارند و نرم افزار Image Comparer یکی از این محصولات می باشد. این مشکل از طریق الگوریتم مقایسه ای منحصر به فرد که در این نرم افزار وجود دارد قابل حل است. این نرم افزار می تواند میزان شباهت میان دو عکس را بر حسب درصد نیز بیان کند اگر در صد شباهت ۱۰۰ باشد یعنی دو عکس کاملاً مانند هم هستند و اگر ۹۵ باشد این به این معنا است که یکی از عکس ها کمی تغییر کرده است. ا

تعداد صفحات : 376

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 664
  • بازدید امروز : 547
  • باردید دیروز : 2,707
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 11,546
  • بازدید ماه : 67,702
  • بازدید سال : 499,250
  • بازدید کلی : 16,605,585
  • کدهای اختصاصی