loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 282 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاريخ : ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - دسته بندی : مرورگر
40942 بازدید
Firefox

  Firefox 21.0 Beta 1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. کاربران اینترنت در جهان این مرورگر را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش مجبوبتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera میدانند .
بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه ۵
- پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- و …

برخی خصوصیات جدید  :
- کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
-افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
- افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها
-بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
- افزایش سرعت رابط کاربری
- پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس
- بهبود اسکرول‌بار
- پایداری بیشتر مرورگر

admin بازدید : 275 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاريخ : ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - دسته بندی : متفرقه
7882 بازدید
Adobe-Air

برنامه Adobe Air 3.7.0.1530 Beta یک  Runtime  مرتبط با فعالیتهای سیستم ایجاد میکنه! در اینصورت شما در هر لحظه و در هر  مکان توانایی استفاده از این مجموعه رو خواهید داشت! و این عملا اولین  قابلیت یک برنامه تحت Desktop رو برای برنامه های شما فراهم میکنه! اما  علاوه بر این فرق ساختاری تفاوت های دیگه هم هست که این دو پروژه رو بکلی  از همدیگه متمایز میکنه.

admin بازدید : 311 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاريخ : ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - دسته بندی : محافظ صفحه نمایش
433 بازدید
colors_of_nature

اسکرین سیور و والپیپر متحرک Colors Of Nature Screensaver مناظری زیبا از طبیعت شگفت انگیز را برای شما به تصویر می کشد که از تماشای آن نهایت لذت از طبیعت را تجربه خواهید نمود. از رنگ های زیبای طبیعت با دیدن مناظری که پر از زندگی هستند لذت ببرید و تماشای پرواز پروانه ها بر روی مانتیور خود از دست ندهید. صداهای طبیعی و تشعشع نور آفتاب از لابه لای برگ های درختان زیبایی این مناظر را دو چندان نموده است.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:
- تصاویر با کیفیت بالا
- ۳ منظره شگفت انگیز
- حرکت و پرواز طبیعی پروانه ها
- صداهای طبیعی در کیفیت فوق العاده
- و

admin بازدید : 276 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاريخ : ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - دسته بندی : اف تی پی
708 بازدید
Google-Drive

استفاده از فضای ابری (مجازی) برای ذخیره سازی اسناد و فایل ها به کاربر این امکان را می دهد تا به ذخیره سازی اطلاعات خود بر روی اینترنت پرداخته تا در هر مکان دیگری (به غیر از سیستم خود) قادر باشد به آن ها دسترسی داشته پیدا کند. Google Drive نرم افزاری است که استفاده از سرویس گوگل درایو را برای شما فراهم نموده و در ابتدا حدود ۵ گیگابایت فضای مجانی در اختیار شما می گذارد تا شما قادر به آپلود و به اشتراک گذاری انواع فایل های خود مانند فیلم، عکس، پروژه های مختلف، Google Docs، فایل های PDF و

admin بازدید : 286 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاريخ : ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - دسته بندی : رسانه
638 بازدید
Secret-of-the-Wings-2012

راز بال‌ها (Secret of the Wings)‏ یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای در سبک کمدی و محصول سال ۲۰۱۲ است. در سرزمین پریان دو قسمت سردسیر و گرمسیر وجود دارد و اهالی هر قسمت اجازه ورود به قسمت دیگر را ندارند. تینکربل با دوختن لباسی گرم برای یافتن خواهر گمشده اش به قسمت سردسیر می رود که در این راه با مشکلاتی روبرو می شود. تینکربل به همراه دوستش Periwinkle به جنگل زمستانی می روند دوستانش نیز به او ملحق می شوند تا راز بالهای پری را کشف کنند

admin بازدید : 313 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاريخ : ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - دسته بندی : رسانه
556 بازدید
Zambezia-2012

پرنده ها در محلی زیبا و با شکوه به نام Zambezia زندگی می کنند که یک شاهین ساده و شجاع به نام کای سعی می کند تا برای پیدا کردن اصالت خود به این شهر سفر کند . او در این بین با دوستانی آشنا می شود

admin بازدید : 273 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاريخ : ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - دسته بندی : رسانه
3802 بازدید
Resident-Evil-Damnation

جمهوری شرقی اسلاو استقلال یافت و بعد از انحلال اتحاد شوروی سابق به عنوان یک کشور خودمختار و مستقل شناخته شد. با این حال یک درگیری شدید در کشور بوجود آمد که بین اعضای ثروتمند شورای حاکم دولت و قشر فقیر بود، که به عنوان یک نیروی ضد دولتی قیام کرد. در حالیکه هر دو طرف گروه های جنگی مقاومت شروع به تندروی و افراطی گری میکنند، شایعات عجیبی همه جا پراکنده میشود، دلایلی که نشان می دهد چرا هیولا ها وارد صحنه ی نبرد شده اند.

در پاسخ، ایالت متحده آمریکا و کاخ سفید ماموری به نام Leon S. Kennedy را اعزام می کند. به هر حال زمانی که لیان به آنجا می رسد، دولت آمریکا از جریان جمهوری شرقی اسلاو ها شانه خالی می کند و دستور اخراج همه ی آمریکایی ها را از این کشور می دهد. گرچه دستور الغای لیان از ماموریتش داده میشود، با این حال او اطمینان دارد که در این جنگ داخلی، از سلاح های بیو-زیستی استفاده شده است. این در حالیست که بیشتر کشور های پیشرفته و سازمان ملل متحد مخالف بکار گرفتن و ساختن این نوع سلاح ها هستند. وضعیت فعلی نشانگر آن است که سلاح های بیو-زیستی هم اکنون در بازار های سیاه دنیا معامله میشوند. اگر جلوی این کار گرفته نشود، همان اتفاق برای کل دنیا رخ خواهد داد. بدون حمایت دولت آمریکا، لیان به تنهایی وارد عمل میشود.

یک لیکر زمانی که لیان به محل ملاقات ماموران سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا میرفت، در مقابلش ظاهر میشود. لیان تیراندازی میکند و حمله را دفع می کند، اما از پا می افتد و از هوش می رود.زمانی که او به هوش می آید، چیزی که انتظارش را میکشد اینست که او به یک صندلی توسط Buddy و JD بسته شده است که آنها اعضای نیرو های ضد دولتی هستند و Ataman که عضوی از نمایندگان ارشد آمریکاست است که آنها از او محافظت می کنند. در یک وضعیت حاد حملات بر گروه های دولتی آغاز میشود.

admin بازدید : 304 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاريخ : ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - دسته بندی : رسانه
315 بازدید
Barnyard-2006

زمانی که صاحب مزرعه اقدام به ترک مزرعه اش می کند، حیوانات مزرعه شروع می کنند به بازی کردن و آواز خواندن و رقصیدن. اما اوضاع نمی تواند تا ابد به همین شکل ادامه یابد. نهایتا کسی باید پا پیش بگذارد و امورات مزرعه را در غیاب صاحبش اداره کند. بن یک گاو مسؤل، شجاع و بسیار باهوش است که حمایت از از حیوانات مزرعه را بعهده می گیرد. بن در عین حال مسائلی با پسرخود، اوتیس دارد. اوتیس یک بچه شورشی و فرمان ناپذیر است. اما گرفتاری اصلی بن و حیوانات تحت فرمانش گله گرگ هایی ست که قصد دارند به مزرعه حمله کنند

admin بازدید : 252 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

تاريخ : ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ - دسته بندی : ضد ویروس
3582763 بازدید
nod32-username-password

تاریخ آخرین آپدیت : ۲۹ فروردین ۱۳۹۲

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن سازد . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.

قابل توجه دوستانی که با مشکل ارور سایت روبرو میشوند. برای رفع این مشکل ابتدا آنتی ویروس را باز کنید و سپس دکمه f5 کیبورد را کلیک کنید تا پنجره تنظیمات باز شود. از گزینه سمت چپ روی ابتدا روی علامت مثبت کنار عبارت web and email برای باز کردن زیر شاخه ها استفاده کنید و سپس web access and antipishing protection را انتخاب کنید و سپس url addrress management را کلیک کرده و به سمت راست مراجعه کنید وتوجه کنید حتما تیک list active فعال باشد آنگاه دکمه add را کلیک کنید و domain سایت را با علامت (*) در ابتدا و انتهای domain به لیست آنتی ویروس اضافه نمایید بدین شکل: *afdownload.com* و پس از اینکه مطمئن شدید domain در جای لیست قرار گرفته ok کنید و خارج شوید. حالا دیگر برای همیشه میتوانید به این سایت دسترسی داشته باشید.

جهت مشاهده یوزر و پسوردهای نود۳۲ روی لینک دانلود مستقیم کلیک کنید

تعداد صفحات : 376

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 738
  • آی پی دیروز : 664
  • بازدید امروز : 2,698
  • باردید دیروز : 2,707
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,697
  • بازدید ماه : 69,853
  • بازدید سال : 501,401
  • بازدید کلی : 16,607,736
  • کدهای اختصاصی