loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 446 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Dive-The-Medes-Islands-Secret

بازی Dive The Medes Islands Secret یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده و محصول شرکت Cosmonautgames است . در این بازی شما با شخصیتی به نام John Saunders به دنبال کشف جزیره ای می روید و در طی این ماجرا باید از موانع و خطر های زیادی عبور کنید . این بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار است .

ویژگی های بازی :

- گرافیک مناسب
- حجم کم بازی
- صداگذاری متفاوت محیط بازی
- روند متفاوت و سرگرم کننده

admin بازدید : 457 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Ironclads

تجربه ای متفاوت از بازی ها را با Ironclads Anthology تجربه کنید . این بازی محصول ۲۰۱۱ شرکت Totem games است که با همکاری Strategy First عرضه شده است . این بازی روایت جنگ میان انگلیس ، روسیه و آمریکا درسال های ۱۸۶۵ است که بازیکن میبایست با کشتی به جنگ بپردازد و به سمت کشتی های دشمن توپ پرتاپ کند . برای دانلود و مشاهده تصاویری از بازی به ادامه ی مطلب بروید .

admin بازدید : 443 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
luxor-5th-passage

heart دنبال کنندگان بازی لوکسر ( لاکسر ) بعد از مدت ها انتظار شاهد دانلود بازی نسخه جدیدی از این بازی هستند که گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیر با عنوان گذرگاه (حق عبور) سنگ مرمر دنیای بازی های پازل را دگرگون کرده است. سایت ای افــ دانلود این بازی کامپوتری زیبا را برای دوست داران دنبال کننده Luxor و کسانی که تا به حال آن را تجره نکرده اند تقدیم می کند.

admin بازدید : 455 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
mortal-kombat-5

بازی کامپیوتر مورتال کومبات ۵ Mortal Kombat آخرین نسخه ی کومبات است؛ که به تازگی منتشر شده است. بازی مورتال کمبات کار خودش را با دستگاه میکرو شروع کرد و با دستگاه سگا شهرت یافت. این بازی از نوع بازی های اکشن و مبارزه ای بوده و تمامی نسخه های آن بسیار موفق بودند، طوری که از این بازی ۴ نسخه فیلم تحت عنوان های Mortal Kombat 1,2,3,4 در هالیوود تولید شد! این بازی که در اصل نبرد دو نفر با هم است با روش ها و تکنیک های مختلف سعی در شکست دادن فرد مقابل (رایانه یا شخص دوم برای بازی) می باشد.

admin بازدید : 411 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
persian-crossword

اگر به حل جدول علاقه دارید ، با استفاده از جدول کلمات متقاطع فارسی ۲ می توانید ، در رایانه و در زمان بیکاری ، به حل جدول بپردازید اما این بار با تفاوت ها و ویژگی هایی که لذت حل جدول را برای شما چندین برابر می کند. با این برنامه می توانید جدول هایی که کاربران طراحی کرده اند را دریافت کنید یا خودتان دست به کار شوید ، جدول بسازید و آن را در اختیار سایرین قرار دهید.

admin بازدید : 329 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Guerrilla-Bob

در بازی زیبای Guerrilla Bob که توسط کمپانی Angry Mob Games ساخته و منتشر شده است نقش یک کماندو چریکی را ایفا خواهید کرد که باید به دزدان و شروران حمله کرده و آنها را نابود کنید و از همین راه برای خود کسب درآمد کرده و به دارایی ها و اموال خود بیافزایید و با این درآمد در سطح شهر به خرید خانه، مغازه، فروشگاه و… می پردازید و با این کار ثروت عظیمی را برای خود کسب می کنید. بازی آمیخته با سبک طنز می باشد و صحنه هایی خنده دار و زیبا را مشاهده خواهید کرد. وجود انواع اسلحه های سبک و سنگین و دیگر ابزار آلات جنگ همچون چاقو باعث شده است تا گیمر از اجرای بازی و سبک مبارزه احساس خستگی نکند. حجم کم، گرافیک قابل قبول، تنوع سلاح، مناطق مختلف برای اجرای بازی و رنگ بندی های کاربر پسند از ویژگی های این بازی مهیج است که بنابه درخواست کاربران عزیز آماده شده است.

admin بازدید : 541 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Star-Wars

سری بازی های جنگ ستارگان یا همان Star Wars یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که در سبک ماجرایی و روبوتیک تا کنون ساخته شده است. در بازی Star Wars: Battlefront شما در نقش یک روبات فوق العاده پیشرفته به ماجراجویی های فراوانی رفته و با نابود سازی دشمنان به هدف اصلی خود می رسید. هم چنین تا بحال چندین فیلم , کتاب , بازی و.. در مورد این اثر بسیار زیبا ساخته شده است. این بازی کاملا کم حجم بوده و از گرافیک فوق العاده زیبای و موسیقی های متن بسیار دلنشینی برخوردار می باشد.

admin بازدید : 394 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
takken-3

بدون شک سری بازی های Tekken عنوانی جدا نشدنی و غیر قابل صرف نظر از لحاظ دارندگان کنسول پلی استیشن است و به جرات می توان گفت نود و نه درصد دارندگان این کنسول در همان روزهای اولیه خرید دستگاه اقدام به تهیه این بازی نموده اند و همچنین تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید ولی در کنار تمامی این خصوصیات آخرین نسخه از این سری بازی یعنی Tekken 4 به علت عدم نو آوری و ادامه همان سبک و سیاق سابق در مقابله با حریفان قدرتمندی همچون Dead or Alive و Virtua Fighter از پیروزی چشمگیری بهره نبرد با توجه به این حقیقت و کسب تجربه اینبار کمپانی Namco در دهمین سال عرضه این سری در حال تهیه نسخه جدید بازی به نام Tekken 5 می باشد.

admin بازدید : 342 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Empire-Builder-Ancient-Egypt

هم اکنون می توانید با تجربه کردن بازی Empire Builder Ancient Egypt یکی از بزرگترین معماران مصر باستان شوید و امپراطوری خود را از مصر آغاز نمایید. در این بازی شما توانایی آن را دارید که توسط برده ها در کنار رود نیل ( در مصر ) بیابان ها را آباد کنید و قصر های زیبا, پل ها و مدارس , دارالفنون و تمامی سازه هایی که برای ساخت یک امپراطوری لازم است را بسازید و شهر های مصر را به تکامل برسانید. این بازی استراتژیک شما را ساعت ها سرگرم میکند به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نکنید. Alawar Games باز هم یک بازی سرگرم کننده و جذاب دیگری را برای شما به ارمغان آورده است.

admin بازدید : 382 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
battle-for-troy

احتملا شما هم اسم فیلم فوق العاده مهیج و محبوب تروی ( Troy ) را شنیده اید. فیلمی که از بدو تولدش تحولی شگرف در ساخت فیلم های حماسی به وجود آورد. این بار از سایت ای افــ دانلود نخسه ی کم حجم و بسیار جذاب این بازی را که Battle For Troy نام دارد , برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. سبک بازی تقریبا استراتژیک بوده و شبیه به بازی World OF Warcraft می باشد. در طی مراحل بازی معما های بسیار جذابی وجود دارد که شما را کاملا به فکر فرو خواهد برد. شما باید با تدبیر و تفکر خود موانع را از سر راهتان برداشته و به پیروزی نهایی برسید. داستان بازی تقریبا به فیلم آن تشبیه شده که این خود نیز جذابیت بازی را دوچندان می کند. لازم به ذکر است بازی Battle For Troy قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل Windows Vista & Seven بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

تعداد صفحات : 376

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 674
  • آی پی دیروز : 664
  • بازدید امروز : 2,424
  • باردید دیروز : 2,707
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,423
  • بازدید ماه : 69,579
  • بازدید سال : 501,127
  • بازدید کلی : 16,607,462
  • کدهای اختصاصی