loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 388 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7444900214/asdow.png

با سلام

خوب نوبتم برسه نوبت برنامه نویسی هست با درخواست زیاد دوستان، گفتم چنتا سورس آماده بذارم اینم از درخواست شما کاربرای عزیز .

امروز می‌خوام چندین سورس آماده ویژوال بیسیک برای شما بذارم که خیلی‌ بدرد میخوره ، من خودم با سورس‌ های باز که میگرفتم تونستم سطح کار با برنامه ویژوال بیسیک ببرم بالا مثال میشستم یه سورس باز می‌کردم و به کد‌های که در یک برنامه به کار میرفت خوب توجه می‌کردم و یاد میگرفتم که هر کد واسه چه کار می‌باشد .

واسه شروع گفتم فعلا این پکک‌ های آماده رو واسه کاربران مجانی قرار بدیم تا بدن که بدونید ما چه چیزی می‌خوایم واسه کاربرای ویژه بذاریم .

امید وارم از این پک استفاده کنید و به دردتون بخور .

دانلود بصورت پنج پارت :( قسمت اول )

لینک های دانلود| دانلود پارت یک لینک مستقیم

دانلود بصورت پنج پارت :( قسمت دوم )

لینک های دانلود| دانلود پارت دو لینک مستقیم

دانلود بصورت پنج پارت :( قسمت سوم )

لینک های دانلود| دانلود پارت سوم لینک مستقیم

دانلود بصورت پنج پارت :( قسمت چهارم )

لینک های دانلود| دانلود پارت چهارم لینک مستقیم

دانلود بصورت پنج پارت :( قسمت پنجم )

لینک های دانلود| دانلود پارت پنجم لینک مستقیم

فرمت : 7Zip Exe
پسورد : www.dlpatogh.ir
منبع : دل پالوق
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 648
  • آی پی دیروز : 363
  • بازدید امروز : 4,308
  • باردید دیروز : 3,445
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 10,080
  • بازدید ماه : 110,837
  • بازدید سال : 657,575
  • بازدید کلی : 16,763,910
  • کدهای اختصاصی